tre små... Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 http://www.firkloveren.no/templates/CSList.aspx?id=3163
It's all about me Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Nei det syntes jeg ikke var noe fint, ikke min stil i det hele tatt.
~sjiraff~ Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Skikkelig mormor-aktig... Så litt sånn "gammelt" og hytte aktig men ikke noe jeg kunne ha tenkt meg selv.
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Det var fint, men ingenting jeg hadde gått å kjøpt meg. Pent å se på var det!!
St.Sunniva Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Nei, det var ikke min stil heller. Minner meg om et mormor hadde...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå