Monajenten Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 ...å bli berømt sånn rett ut på nyåret! Jeg blir det sant??? :-p
meg & to små vampyrer Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Spent på svaret siden hun tydeligvis har rett i så mye for tida:)
Gjest Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 og i kveld igjen var mona samtaleemnet i sjamanhuset hehe... *sjamanserikulasiogknikker*
meg & to små vampyrer Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Eh... da er det jo ikkeno bry å kikke på en Mona til i kula;) Ha ha. Neida.
meg & to små vampyrer Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 Bare jobb og kroppsituasjonen. Man lurer jo på så mangt. Men er ganske motløs i denne jobbsøkinga mi. Du har vel ikke noen følelse på om det skjer noe? Nei, sikkert ikke., Ikke mase, nei, være snill og se på tv. Nei, uff.
Gjest Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 tror du faktisk vil få to jobber å velge mellom om ikke så lenge jeg... klem til deg og lykketil...solen vil skinne for deg snart...
meg & to små vampyrer Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 Du er nå snill:) Uansett, håper det stemmer, har søkt så mye nå. Og takk for litt håp uansett! Det varmer med litt håp, vet du:)
LizzyG Skrevet 7. september 2007 #9 Skrevet 7. september 2007 Hei Sjaman Håper alt går bedre med deg og sjamanmannen. Spår du fremdeles ikke vi som sendte deg mailer? Ha en god kveld videre.
Monajenten Skrevet 7. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 7. september 2007 Hihihi jeg har blitt kjendis allerede, jeg! I sjamanhjemmet, whohooo;) *klemmersjamanforåhasettikulasi*
meg & to små vampyrer Skrevet 7. september 2007 #11 Skrevet 7. september 2007 ER du ikke kjendis på DiB da?
Monajenten Skrevet 7. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 7. september 2007 Hihi jo, jeg er vel det, hehe;) Min egen lille berømte verden:-p
meg & to små vampyrer Skrevet 7. september 2007 #13 Skrevet 7. september 2007 Først DiB og så verden for dine føtter, hi hi:) Men var du ikke med i urørt og greier? Eller tuller jeg nå? Bare stå på hvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå