Gå til innhold

sjaman, jeg tenkte...


Anbefalte innlegg

Skrevet

...å bli berømt sånn rett ut på nyåret!

Jeg blir det sant??? :-p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spent på svaret siden hun tydeligvis har rett i så mye for tida:)

Skrevet

og i kveld igjen var mona samtaleemnet i sjamanhuset hehe...

 

*sjamanserikulasiogknikker*

Skrevet

Eh... da er det jo ikkeno bry å kikke på en Mona til i kula;) Ha ha. Neida. :)

Skrevet

Bare jobb og kroppsituasjonen. Man lurer jo på så mangt. Men er ganske motløs i denne jobbsøkinga mi. Du har vel ikke noen følelse på om det skjer noe? Nei, sikkert ikke., Ikke mase, nei, være snill og se på tv. :) Nei, uff.

Skrevet

tror du faktisk vil få to jobber å velge mellom om ikke så lenge jeg...

 

klem til deg og lykketil...solen vil skinne for deg snart...

Skrevet

Du er nå snill:)

 

Uansett, håper det stemmer, har søkt så mye nå. Og takk for litt håp uansett! Det varmer med litt håp, vet du:)

Skrevet

Hei Sjaman

 

Håper alt går bedre med deg og sjamanmannen.

Spår du fremdeles ikke vi som sendte deg mailer?

 

Ha en god kveld videre.

Skrevet

Hihihi jeg har blitt kjendis allerede, jeg!

I sjamanhjemmet, whohooo;)

 

*klemmersjamanforåhasettikulasi* ;)

Skrevet

ER du ikke kjendis på DiB da? ;)

Skrevet

Hihi jo, jeg er vel det, hehe;)

Min egen lille berømte verden:-p

Skrevet

Først DiB og så verden for dine føtter, hi hi:) Men var du ikke med i urørt og greier? Eller tuller jeg nå?

 

Bare stå på hvertfall! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...