Gå til innhold

Libero klubben??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har nettop blitt medlem i Libero klubben. men åssen får man denne gratis pakken?? finner d ikke ut..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer jeg også på, kan ikke finne ut at det står noe sted på siden hvor det hentes og hva eventuelt de trenger av utskrift papirer for å få den ut. Sendte mail til dem i dag for å spørre jeg, men ikke fått svar enda.

Skrevet

Når jeg meldte meg inn fikk jeg automatisk et gavekort i posten som jeg skulle ta med til nærmeste Lindex-butikk for å få pakken. Står på gavekortet når du får det hva som skal gjøres innen når. Jeg hentet min pakk i dag, såå mye smått og søtt i den :)

Skrevet

Du registrerer deg bare med adresse. Kommer hentelapp i postkassen. Hentes på Lindexbutikk!

Skrevet

Hvor lenge etter innmeling fikk du gavekortet ?

Skrevet

Det husker jeg ikke, tar jeg ikke helt feil så tok det litt tid for når det endelig kom lurte jeg litt på hva det var for noe.

Skrevet

Jeg meldt meg inn over en mnd siden.... har enda ikke sett noe om en pakke i posten?!?

Skrevet

de sender den ikke ut med en gang, tror det er som en sa litt lenger opp at det er 2 mnd før termin sånn ca. Så hvis du meldte deg inn når du for eks var 2 mnd på vei så får du ikke denne før om ca 5 mnd etterpå hvis du skjønner:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...