Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 I min fartstid i hjemmesykepleien (flere steder) vil jeg si jeg har møtt flotte ansatte som oppriktig bryr seg om beste/oldeforeldrene deres. De aller fleste gjør så godt de kan under stort tidspress. Man trøster, er medfølende, ler og til og med gråter med de gamle innimellom. Blir fafktisk ordentlig glad i dem. Har hørt utløp for frustrasjon mellom pleiere, men aldri håning eller erting eller noe annet direkte stygt. Jeg er glad for å være del av en yrkesgruppe med yrkesstolthet og som ikke utnytter "svake" mennesker. Så det!
nickoline og supermann Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Man har en egen humor i hjemmesykepleien og i pleien ellers, men er jevnt over enig med deg........... det er desverre noen som ikke burde hatt denne jobben heller også ei som jobber i hjemmesykepleien, som ofte taler de gamle og sykes sak!!!!!! ...........og kommer på kant med kolleger!
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Jeg og stortrives i hjemmesykepleien:) ...Men hvorfor er du anonym?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Hm, jeg er oftest anonym, fordi jeg egentlig er ganske paranoid i forhold til personopplysninger på nettet.. Selv om det bare er ubetydelige opplysninger. Tok meg en evighet å bestemme meg for å bli medlem her, for de skal jo ha allslags opplysninger! Så du finner nok ikke meg på f.eks facebook, nei:) Frøken Forfølgelsesvanvidd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå