endelig bolle i ovnen Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Hei jeg har hatt ganske uregelmessig mens en periode. Går nå på pergokur.. Har opplevd at lengden på syklusene blir lengre for hver kur. Noen som har opplevd dette? Evt vet om pergokuren gjør at sykluslengden stabiliserer seg ? Hvor lang er da syklusen
mammaigjen2 Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Jeg leste et sted (dr.online?) at dersom man går på Pergokur vil eggløsning være ca 5 dager etter avsluttet kur.. Hos meg er lengden varierende 5-7 dager. ELtest forhøyet etter 5 med eggløsning etter 7??.. Da passer det med at TR kom nøyaktig 14 dager etter. Syklus på 32 dager. Er nå på 2. kur. Det jeg gjør er at jeg tester for eggløsning ennå med strips. Da føler jeg at jeg har mer oversikt..
endelig bolle i ovnen Skrevet 7. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2007 ok...noen flere?? Jeg er nå på tredje pergokur...første kur fikk jeg el fire dager etter pergokur, andre gang var det syv dager etter.. og nå har jeg tatt el test på dag seks som ikke har slått ut... Derfor lurer jeg på om el blir enda mer forsinket...
❤️Ønskebarn1&2❤️ Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Jeg går på pergo fordi jeg ikke har el og får da uregelmessig mens. Legen sa at jeg nå skal ha mensen en gang i måneden. Hvis jeg ikke har det så må jeg ringe han. Dette gjelder også når jeg er ferdig med kuren. Tror det er meningen at en skal få regelmessig mens når en bruker pergo for da får man jo forhåpentligvis el. I mine papirer står det at det er størst mulighet for befrukning 4 og 5 dagen etter siste tabelett, altså dag 13 og 14 i syklussen. Ble rotete dette her, men ble du noe klokere nå??
Lillegull og spiren Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 hei:) Jeg har en regelmessing syklus på 30-32 dager og jeg har vært til undersøkelse og alt så bra ut.Jeg fikk vite at jeg hadde el med blodprøver jeg tok i forbindelse med oppstart av pergotime. dette var for å gi el en liten dytt sa hun. men når jeg begynte på pergotime fikk jeg mensen på dag 29,og i hvile mnd på dag 28 og nå har jeg begynt på en ny dose med pergo og har el i disse dager,så nå vet jeg ikke hvor lang syklusen er,så vi får se. så i denne pp har vi kos oss på dag 10,12,14 og jeg 16 i syklusen,,så får vi se om det holder:) gyn sa til meg at det ikke var vits å ha sex vær dag,men annen vær dag..så da får vi se:)
endelig bolle i ovnen Skrevet 8. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. september 2007 Hei har lest litt her inne og sett at mange på pergo tar blodprøve for å finne el. Har prøvd dette jeg også.... men har ennå ikke fått tilbakemelding fra forrige prøve periode. Derfor har jeg et kanskje dumt spørsmål... Er det slik som noen har nevnt her inne at eggløsnings tester ikke funker når man går på pergo?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå