Gå til innhold

Akupunktur ( Samme som på 1. trim )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen har inne som har prøvd akupunktur for og bli gravide, og har bra erfaring med det??

Lurer på om jeg skal prøve noe alternativt for og bli gravid, for nå har det gått lang tid etter SA, og jeg har lyst på ny spire i magen min.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jobber med saken =O)

har vært hos akupunktør 1 gang, skal dit igjen til uka

hun jobber med å stabilisere syklusen min

Skrevet

Takk for svar, håper alt går bra for deg, og at syklusen din stabiliserer seg, sliter selv med helt koko syklus etter SA, og tror og håper at jeg blir gravid bare den stabiliserer seg ( Ble gravid med en gang syklusen var normal etter p-pille slutt ), så håper en akupunktør kan hjelpe meg med det:)

Skrevet

svarer her å jeg, svarte på 1 tri å.. men vil bare si jeg ble gravid med det hadde en mens nåler hver uke fram til neste mens ikke kom for jeg ble gravid!

Skrevet

Jeg ble gravid ved hjelp av akupunktur:-)

Har akkurat lagt ut en ny tråd om det nå!

Skrevet

Tusen takk for alle svar, blir mer og mer sikker på at jeg skal prøve dette nå før noe annet:)

Skrevet

Jeg og tenker på akupunktur, men hjelper det bare hvis syklus er i uorden? Min syklus ligger på 27 - 29 dager.

Skrevet

skal visst hjelpe uansett

øker blodgjennomstrømning slik at eggstokkene "virker" bedre

hjelper også under graviditet da visse hormoner hjelper på slimhinner osv

ikke så veldig teknisk det her, men jeg er omtrent i drømmeland i det hu setter nålene, og greier ikke få med meg all informasjonen, hehe

Skrevet

Okei. Da skal jeg bestille time i morgen den dag. Har det betydning for hvor jeg er i syklus når jeg starten behandling?

Skrevet

dama jeg går hos spurte i allefall om hvor i syklusen jeg var, og siden jeg egentlig skulle ha el om et par dager, stimulerte hun til det

så de styrer sikkert behandlingen etter hvor i syklusen du er

jeg går på klinikk fjeld på majorstua i oslo

lykke til =O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...