Gå til innhold

Har dere kjøpt inn vinterdress/ vintersko??? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke kjøpt det ennå, skal over helga.Men begynte å tenke på at jeg kanskje er litt sent ute.. Men de har vel igjen en del str fortsatt håper jeg!? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk vinterdress til fødselsdagen. mamma hadde kjøpt reima på salg. veldig bra. men har kikket på sko. Blir ecco. må ha han med å prøve. godt å få kjøpt sko. Blir visst fort utplukka på str.

Skrevet

Kjøpt vinterdress ja. Virker som det blir veldig fort utplukket i de minste størrelsene i stort sett alt av ull og annet vintertøy, spesielt på de rimeligere merkene (Reflex f.eks.). Jeg kjøpte dress onsdag for 1,5 uke siden, da hadde de masse, da jeg kom tilbake 5 dager senere for å bytte til mindre strl. var nesten alt vekk, bortsett fra Troll og Reima. Alle butikkene var visst tomme (Babyshop dette da). Heldigvis hadde de fått inn noen nye dresser fra Name It som ikke var hengt ut enda, ikke hørt noe om disse dressene, så er litt spent.

Ville sjekket sportsbutikker, Sport1 fører f.eks Barneleker sine dresser, og også Skogstad. Har kjøpt høstsko, men sliter med å finne gode vinterstøvletter/cherrox i rett strl. som jeg har råd til, får heller spare inn litt andre steder og kjøpe dyrt i år.

Skrevet

Har kjøpt inn vinterdress, den begynte de å bli utplukket på i str (iiiiiiiiiiiiiiik) så da var det bare å kaste seg over. Sko venter jeg litt med, har jobbet masse med dette og har evt litt "inside" dersom det skulle bli vanskelig med størrelser etc. Hun vokser som et uvær i beina, eller dvs hun har gjort det så kjøper jeg nå og legger til den obligatoriske cm så er jeg redd at det enten blir for lite eller for smått uti slutten av oktober. Har tenkt å kjøpe Slusher (de er smalere i foten enn Cherrox) først til sørpa og så gå over på Ecco Goretex eller Sorel etterpå..

Skrevet

Har fått den nye reima dressen i bursdags presang + at den reima dressen som jg kjøpte ifjor er like fin å passer bra ennå.. oxo kjøpte jg viking Goer tex til 70% ifjor. fjordårets modell. så her er vi klare for vinteren:P

Skrevet

Vinterdress har vi fra i fjor, så trenger ikke å kjøpe med det første. Stresser ikke med det heller. Var ikke noe problem å kjøpe "sent" , eller midt i sesongen som det egentlig var da... :)

Sko har jeg ikke kjøpt ennå heller, som sagt, stresser ikke med det. Men jeg tror mormor skulle ut og handle litt nå i helgen, blir spennende å se resultatet. :)

Skrevet

Kjøpte Reima vinterdress på salg i fjor. Har kjøpt Ecco goretex støvler for 1 mnd siden. Tror de får inn veldig få i hver str (noe så dumt). Så det lønner seg nok å være tidlig ute :-)

Skrevet

Jepp, har kjøpt inn alt til vinteren.

Ullundertøy, ullsokker, luer, votter, dresser osv.

Kjøpte Viking Thermo til begge to (1,5 og 5 år), det er en sånn cheroxvariant, også fikk de Ecco gore-tex vinterstøvler.

Det blir visst kanskje kjapt utplukket i størrelser, så kanskje du skulle ta deg en tur i butikken snart?:o)

Skrevet

pga erfaring med at mye klær / sko forsviner fort når høsten og kulden kommer skikkelig har eg vært tidlig ute i år ..

har to barn ( 1 og 5 år )

begge har fått reima vintersdresser og reima votter .

eldste har fått viking goretex mens yngste har fått superfit goretex .

så var eg en tur på obs og handlet inn masse ull fra janus på salg .

så har eg kjøpt masse strømpebukser osv utenom . .

så no er vi klar for høst og vinter . . .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...