kibimor - Johanna og søstrene Skrevet 9. mars 2009 #26 Skrevet 9. mars 2009 *rørt* Jeg sitter her og leser gamle tråder..mimrer litt..og tenker så godt om all den gode støtten da vi mistet vår dyrebare Johanna på målstreken. Og så kom jeg over denne lystige tråden her, blant alle dem som ble litt triste..og det var så godt å se!! Og så fikk jeg så lyst til å få takket for sladreinnlegget jeg ikke visste om; takk for gratulasjoner og gode tanker! For Johanna ble jo endelig storesøster; til sola vår; Sunniva! Nå har hun blitt hele 18 mnd, men det gjør jo ikke gleden mindre akkurat! Jeg håper...og jeg tror jeg tror..at storesøster Johanne ser oss fra et sted der ute..ser at vi endelig danser på stuegulvet her hjemme, at huset er fylt av latter, og ikke bare tårer (selv om de også hilser på av og til). Kanskjer ser hun til og med at vi forsøker å vise verden at det finnes et liv etterpå...at vi ønsker å fortelle verden at sorgen og savnet etter et barn som Johanna aldri forsvinner? Men også at vi lever godt nå; fordi Johanna lærte oss så mye om kjærligheten, og viste oss hva som virkelig er viktig i livene våre... Guri, som jeg skravler.. *flau* I alle fall: takk for sladrisen! Sola har kommet til Kibimor og Kibifarheimen. *stoltoguendeligglad* Klem
*synne* Skrevet 9. mars 2009 #27 Skrevet 9. mars 2009 Jeg husker denne tiden fra dib, og du og dine gjorde dype inntrykk på oss alle. Godt å høre dere har det bra og det er klart Johanna sitter å ser på den fine familien sin... ;o)
Monajenten Skrevet 9. mars 2009 #28 Skrevet 9. mars 2009 Åh kibimor, nå fikk jeg tårer i øynene igjen..dere er så tøffe og sterke. Så deilig å lese om Sunniva og at dere nyter livet med en liten solstråle i huset. Johanna er nok verdens stolteste storesøster som følger med på dere, passer på dere og gleder seg med dere. Stor klem fra meg.
Verdens tøffeste mamma Skrevet 9. mars 2009 #29 Skrevet 9. mars 2009 Dette var utrolig kjekt å lese på en mandagskveld.. Jeg visset du var gravid Kibimor.Gratulerer så mye med den lille.. Jeg kommer sldri til å glemme deg og den utrolig sterke historien din om lille Johanna.. Har tenkt masse på dere. Kjempeglad på deres vegne. Ønsker dere alt godt..:-)
kibimor - Johanna og søstrene Skrevet 9. mars 2009 #30 Skrevet 9. mars 2009 Jeg er egentlig litt i sjokk over at det finnes noen hyggelige damer her inne som husker "oss" enda.. Jeg husker jo flere av dere, men likvel..hehe.. Nå var det litt stas å være her igjen kjenner jeg! Klem
Fraggelhysa! Skrevet 10. mars 2009 #31 Skrevet 10. mars 2009 Ja, jeg husker dere så godt, jeg hadde termin bare noen uker etter deg. Jeg husker jeg var helt på gråten når jeg fortalte mannen min om hva som hadde skjedd.. Jeg ønsker deg masse lykke videre i livet!
yasmina Skrevet 10. mars 2009 #32 Skrevet 10. mars 2009 Ahhh det er mange som husker dere enda og jeg tviler paa at dere kommer til aa bli glemt nen gang. Er mange som paa slike " hva husker du best fra DIB " traader nevner dere. Selv husker jeg dere ogsaa godt og jeg tenker paa dere innimellom. Visste ogsaa at dere hadde faatt lille Sunniva og er godt aa hoere at alt gaar saa bra med dere. Klem
ApriIbaby Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #33 Skrevet 10. mars 2009 Ingen som var her i den foirferdelig tiden vil noensinne glemmer dere. Jeg selv har tenkt på dere så mange ganger i løpet av denne tiden du ikke har vært så mye å se her at du ville neppe tro meg. Flott å høre at Sunniva gir dere så mye glede nå. Storesøster følger garantert stolt med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå