Gå til innhold

Stikking oppe i skjeden/livmormalsen(tappen)?! :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt det før også, men i de siste dagen har det vært mye og litt vondt. er 23+0 idag. Er den strikkepinne følelsen jeg har :-(

Det var en tråd om dette her for litt siden men jeg finner ikke tilbake, så jeg spør dere:

Hva er dette for noe? Er det noen som har hatt det likedan og snakket med jm om det? Er ikke urolig men det er fryktelig ubehagelig. :-)

Håper noen kan forklare meg :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har hatt det slikt lenge og har derfor ikke gått turer for plutselig stikker det til å da må jeg bare stoppe helt opp og vente til det gir seg.

Spurte jordmor idag og hun sa at det var ungen som presset seg nedover og det ble derfor et trykk på livmor halsen, men jeg synes egentlig ikke det kjenner ut som det er det som skjer.......men hvem vet!

Skrevet

har hatt det samme når jeg har gått tur med småen min og har måttet stoppe helt opp.er skikkelig vondt.trorliksom at der er noe virkelig gale.jeg har to uker til termin så det er vel et tegn for meg at det snart skjer noe.men det er grusomt å ikke vite når det skjer.det er ikke farlig ihvertfall.men lege og jordmor er uenige i det meste.

Skrevet

Bekkenløsning fikk jeg til svar hos min lege ! Stikker som en kniv oppi...

Skrevet

Bra det ikke er farlig i allefall for jeg vil ikke være prematur på noen måte. Skal til jm den 18 så jeg skal huske på å spørre henne også hva dette kan være og se om jeg får samme svaret da. For det er vondt når det står på, jeg må også stoppe opp når det skjer. og hvis det skjer når jeg sitter er det nesten som jeg hopper i stolen. Kjipe greier, og jeg håper det ikke vedvarer i allefall.

Bekkenløsning? Som begynner sånn? Men jeg ar da ikke andre bl plager som ondter i hofter, rygg eller noe. Hmm i de banene tenkte jeg ikke heller for det er da ikke som andre forklarer. De som har bl har i allefall noen av de samme symptomene. Så rart.

Skrevet

Bruker også å få den stikkinga. Å noen ganger når jeg har sittet i røyser meg for å gå får jeg liksom vondt fremme på hele fremsiden av skambeinet, ikke noe deilig. Å når jeg er å går er det akkurat som at jeg får sting i høyre siden, aldri på venstre siden.. Å noen ganger virker det som at jeg får smerter i eggstokken(vet jo at det ikke er i den da), men i området rundt der den er, å det bruker å gjøre skikkelig vondt.. Tror jeg må høre med legen på kontrollen på tirsdag.. Er forresten 36+2 nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...