Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Det var utrolig morsomt å se på. Han brukte alle kreftene han hadde i den lille kroppen og dro seg opp. Og han var ikke lite fornøyd med seg selv etter bragden. Morsomt når de når milepælene sine, uansett når det måtte være.
Mamsen til Silje Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Så søtt...:-) Snuppa her klarer å sitte sjøl og smiler fra øre til øre der hu sitter så rak i ryggen:-)
LINDA*** Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Hvor gamle er de? (til HI og svaret under)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Jeg hadde ikke tenkt å skrive alderen, det er stas uansett når det skjer og jeg vil ikke bidra til at noen bekymrer seg for utviklingen til babyene sine.
Mamsen til Silje Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 Kan godt svare. Er snart 7mnd,er ikke anonym og alderen hennes kommer fram andre steder. Setter seg ikke opp sjøl så skal jo helst ikke sitte så mye da ifølge boka...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå