Princen min Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Hei alle sammen! Jeg er 14 uker ,og en dag på vei.. Men kan nesten ikke vente m å få vite kjønnet,så kan noen si meg tid man kan se d på ultralyd?
troika*22.01.08* Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Heisann;) den ordinære ul er vel mellom 17 og uke 20. Jeg var på ul i uke 18 og fikk da se at det var en liten gutt;). Men hvis du skal bestille privat ul så tror jeg at jeg ville ha ventet til uke 16 for før det er det lett å ta feil av kjønn på ul fikk jeg beskjed om av min lege...Men akkurat det kommer vel an på hvor flink legen er som tar ulen og hvordan barnet ligger. Men har jo hørt om de som får vite kjønnet i uke 12-13, men da er det veldig stor mulighet for at de tar feil av kjønn;) Lykke til uansett og ul er en utrolig stor opplevelse;)
klumpen og gullet Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Vet ikke helt når det er sikkert, men jeg var på UL da jeg var i uke 13+4 og da var det hvertfall alt for tidlig. Jordmoren sa da at de som tok en UL for å få vite kjønn sikkert, pleide hun å anbefale å komme tilbake rundt uke 25. Så da kan du jo smøre deg med tålmodighet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå