Gå til innhold

Hjelp! Vask va trekket på simovogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått solgt simokombi vogna til snuppa, og tenkte å vaske den først. Kan eg sette trekket på fin vask med milo, eller?

Trenger gode råd, kjapt!! skal selge den i helga og tenkte å vaske den no..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte vann med litt nylon vask i jeg! Skal visst ikke vaske i det i maskin! Min ble ren og pen den!

Skrevet

Du berre lot det ligge litt i vatn?

Takk for svar :)

Skrevet

Jeg har hatt 2 simo vogner og har alltid vasket trekket i maskin. Bruker Milo og setter på finvaskprogram. De har kommet ut rene og pene og like hele, så det går helt fint.

Skrevet

Flott. Då trur eg jammen eg tar maskina, då veit eg at det blir skikkelig. Er ikkje så god til å vri etter at dei har lagt i vatn :D

Skrevet

Brukte svamp bare jeg! Skurte liksom!!Torde ikke ha den i maskinen,men det går sikkert som hun nedenfor skrev her!

Skrevet

Ein liten ting til, går det an å sende yttertrekket og i maskina? Alså det som vi har utanpå baggen.

Skrevet

jepp..alt kan vaskes på 30 grader.. nylonvask er det de anbefaler på forretningene..

Skrevet

De anbefaler Nylon vask, alltid lurt å følge bruksanvisning med tanke på reklamasjoner.

www.simo.no

Skrevet

Tuse takk for svar. Etter å ha fått svar her, satt på maska, fann eg endelig bruksanvinsinga!! Typisk, når eg slutta å lleite finn eg det eg leita etter!!!

Skrevet

Jeg vaska trekket på simovogna jeg hadde i maskinen. Gikk helt greit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...