Gå til innhold

Herrefred, om det er foreldrene til lille Madeleine som har tatt henne av dage!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da blir jeg så rystet over verden og hva mennesker kan få seg til at jeg har ikke ord.... Fått med seg en hel verden og masse kjente og profilerte mennesker, satt en hel verden i bevegelse, og så satt de _kanskje_ på bevisene selv! Går det virkelig an å sitte å lyve så til de graaader i flere mnd.??!!!

Hva var det de sa? At de trodde kanskje det var et uhell??

Herregud, stakkars lille Madeleine... Det er jo henne det er synd på!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den type drapsmenn er ekstremt opptatt av å bli sett av media. De var det jo mange psykologer som "lærte oss" etter at hun lærerinna drepte de to jentene i England. Tror det var den saken, om jeg ikke tar feil.

Skrevet

Det kan jo ha skjedd så mye rart og uhell og alt mulig...

Men uansett, mange mennesker i verden er ikke snille og greie. Og folk spiller for å få det som de vil eller for å opprettholde visse bilder av seg selv. Dette er da ingen overraskelse?

Skrevet

Uff, det er helt tragisk... Håper det blir oppklart veeeldig snart hva som har skjedd...

Skrevet

Kjenner at jeg blir helt kvalm! Hvordan går det ann?

Skrevet

Får vondt i hjerterota jeg...........tror nok nå det er de. Tenkt det hele tiden. Vært mye som har vært merkelig, men tenkte at man måtte være forsiktig med å si sånn. Man vet jo ikke hvor man tar kreftene fra hvis det skulle vært en selv.............

Så tragisk!

;Men må si jeg tror politiet vet hva de gjør nå!

Gjest otilie79;)
Skrevet

Har også vanskelig å tro at foreldrene kan stå for forsvinningen.

Men dersom det skal være dem, kan det være at de hadde gitt ungene beroligene (de hadde visst blitt spurt i avhør om de hadde "dopet" ungene, og siden de begge er leger vil jeg tro de har enkel tilgang på slikt). Også hadde noe gått galt og Maddie døde av dosen (kun min teori, og det eneste jeg finner logisk dersom det er foreldrene står bak)

Foreldrene fikk panikk og forkledde det hele som en forsvinning.

Understreker at dette bare er noe jeg tror dersom foreldrene er skyldige da, har vanskelig for å tro at det faktisk er dem. Håper så inderlig ikke det!

Skrevet

Jeg klarer ikke å tro det.. når jeg ser på denne fortvilte moren, klarer virkelig ikke å tro det.. Om hun har blitt skadet ved et uhell, da må de jo bevisst ha skadet henne i utgangspunktet. Nei, kjære gud, ikke la det være tilfelle.. stakkars lille!

Skrevet

Jeg har fått høre at så lenge vi ikke har fakta på bordet, ja da har vi verken lov til og tro eller mene noenting om denne saken!

Jeg har hele tiden sagt et jeg spekulerer litt når det kommer til akkurat denne saken. At det har kunne vært en mulighet at forledrene selv står bak, UTEN at jeg sier de HAR gjort det. Da fikk jeg svaret i første avsnitt.

jaja.

Skrevet

Jeg greier heller ikke tro dette...føler ikke noe for at moren har gjort noe...når det er sagt så håper jeg bare at ting kommer frem i lyset...fortere enn...ja

huff skulle ikke snakke mere om denne saken jeg...

Skrevet

enig med dere over.

men så tenker jeg på en ting til. tenk på alle de millionene som er samlet inn for å fortsette etterforskningen, også vet de kanksje og har vist hele tiden hvor hun er og hva som har skjedd.

og rundt omi verden sitter det sååå mange som også har mistet sine barn uten å vite hvor de er, men ikke har like mange millioner til å gi politiet så etterforskningen kan fortsette.

det er også dårlig gjort. håper virkelig ikke det er foreldrene som har gjort det altså-

Skrevet

Det stinker av saken!!!! Men jeg vil ikke tro noe så vondt om andre før det virkelig er bevist!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...