Gå til innhold

Ble skuffa over Idol i kveld ....

Anbefalte innlegg

Skrevet

ER jo værre en noen gang, der kommer de stakkars 16 åringene med kjempeforhåpninger også får de bare dritt tilbake om hvor lite vært de er, og at de ikke klarer og vise noe positivt.

Helt forjævlig!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ikke sett Idol før?

Du kan jo ikke juge til folk bare fordi de er 16 år....

Dessuten vet jo de som melder seg på hva som kan skje, negativt.

Syns de som blir såå skuffa er patetiske og ikke særlig realistiske.

Tørr du å melde deg på så må du også kunne tåle neg. tilbakemelding.

Skrevet

Syntes foreldre og må ta litt ansvar - gi unga våre litt realistiske forventninger, og faktisk si ifra til de at dette kanskje ikke helt er deres greie... og ikke oppfordre de, bare fordi en "alltid" skal oppmuntre unga - la de drite seg ut på riksdekkende tv i stedet... er ikke alle som har like stor selvinnsikt i så ung alder... Og de som er litt eldre...synd trist leit--- de har meldt seg på selv, konseptet har nå gått i flere år, man kjenner greia- så kom ikke å syt i etterkant fordi du har fått dårlig tilbakemelding. Selvinnsikt folkens!!!

Skrevet

Er vel forskjell på å gi tilbakemelding og det å tråkke de langt ned i.....

Virker nesten som om det går sport i å være mest ufin mot deltakerne som kanskje ikke har så mye å by på.

Klart de må tåle tilbakemeldinger, men det bør jo være med menneskelig preg da..... Men det er min mening:-)

Skrevet

De har jo vært hard på kritikken alle år jo, så de som stiller opp bør jo være klar over det???

Skrevet

de gjør det nok ikke for å være slemme med folk...

Skrevet

De gjøre det for at folk skal gidde å se på. Det er det som får folk til å sitte klistret til sjermen og annonsører til å pøse ut penger. Eneste måten å få stoppet sånt på er om mange nok skrur av.

Skrevet

jasså ja..

kjenner du de personlig og føler at du kan uttale deg om hvorfor de sier det de sier?

Det er artist verden man snakker om her.

er man ikke tøff nok til å klare å få kritikk fra dommeren, så er man i hvertfall ikke tøff nok til å leve i den verdenen. tro meg, de møter mye verre der ute.

Skrevet

Hællemin. Har ikke fått med meg at det skulle begynne i kveld. Men jeg er ikke overrasket over at det har blitt verre:-/

Skrevet

Virker som om folk har glemt hvordan det er å være 16, full av forhåpninger og overbevist om at man eier verden og alt kommer til å ordne seg....

Skrevet

neida, har ikke glemt det..

Meeeen.. jeg har mine grunner til å bli litt små provosert når folk slenger dritt =)

Skrevet

Mener bare at en 16åring helt naturlig er mindre hardhuda enn en 24åring, for eksempel.

Skrevet

selvfølgelig..

Men om de mener at de er gamle nok til å gjøre dette fullt ut, så må de være gamle nok til å ta hele pakka..

forstår at dommerne til tider kan være tøffe, og også til tider komme med unødvendige kommentarer.

men dette tilhører personlighetene dems, ikke det at de er slemme eller ondskapsfulle, eller prøver å lage god tv. de bare er sånn - på godt og vondt =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...