dritgrei hei hei! Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 http://www.dinside.no/php/art.php?id=395506&bid=1 Dette er artig, man kan rett og selge allslags, det liker jeg! jeg har noen halve garnnøster og endel døde blomster jeg gjerne skulle ha solgt :-))))))))
Plutseliten :) Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Hahaha....oppfølgeren til elg i solnedgang bilde ) All slags kan selges ja...hmmm..jeg har forresten fortsatt en tørr kransekake og noen bordkort,brukt kun 1 gang
dritgrei hei hei! Skrevet 7. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2007 ha ha ha, vi kan jo lage en bod et eller annet sted - vi får sikkert solgt det..... ;-)))
Plutseliten :) Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Det tror jeg helt sikkert...og så kjekk måte å bli kvitt ting på. Og så har jeg en gammel nesten inntørket blanco,som de som kjøper bordkortene kan få med på kjøpet. Et kupp spør du meg ) Har noen tomme vinflasker i boden også når jeg tenker etter. Sikkert noen som vi bruke dem til lysestaker kanskje? Nei...vi må få oss en salgsbod...tenk for en opprydding!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå