Skrømti Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Finnes det noe statistikk på det tro? Jeg er gravid for annen gang, og bryr meg overhodet ikke hvilket kjønn det blir . Hadde vært kjekt med en jente siden jeg er jente selv, og det hadde vært kjekt med en lillebror til gutten min.. Men jeg lurer bare på hva som er vanligst l Eller kanskje det ikke har noen betydning at man har født før, skjønner? Sjansen er 50-50 uansett kanskje?
twoboys & a girl Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Det skal vist være litt større sjangse å få gutt, og/eller få det samme kjønnet som sist. Men alt er individuelt så, ingen regel uten unntak. Her blir det i allefall gutt nr to:o)
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Jeg har hørt at det statistisk sett skal være slik at det er litt større sjanse for å få samme kjønn (særlig om de er tette). MEN, jeg har ikke sett det vitenskaplige grunnlaget for dette selv! Har heller ikke hørt om det finnes en teori knyttet til det... Noen som VET? Hvis noen vet er jeg veldig interessert i kilden! Hilsen hun som får to tette - gutter!
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 aner ikke jeg altså, men jeg får 2 litt tett (i overkant av 2 år mellom), og dersom vi såg riktig på UL, så får jeg jente nå, og har gutt fra før.
Jelly Belly Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Vet ikke hvordan det er med det, men vet at om barn #1 og barn #2 er samme kjønn, så er det veldig vanlig at #3 bli samme kjønnet. Etter at jeg leste det begynte jeg og tenke på folk jeg kjenner og det stemmer i ALLE tilfeller.. Litt spooky! Så har man to jenter er det stor sjans at også tredje blir jente. Samme om man har to gutter.. (Forutsetter samme far..) Merkelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå