Gjest Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 vi begynte vel rundt 10 mnd. Står fra 6mnd på pakken. En er jo litt uenig om det er nødvendig. For oss så fungerer det som et lokkemiddel. Gutta pusser tenna til sanden renner ut i timeglasset, så får de "et smilefjes".
Gjest Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Var hos tannlegen med størstejenta i dag faktisk. Spurte da om det var i orden at min 1 åring fikk fluor. Tannlegen syntes dette var litt tidlig og ba meg heller vente til hun var rundt to år.
mar79 Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Jeg begynte når første tann kom. Da blanda jeg den i melka, når han fikk litt fler tenner, såfikk han den etter han hadde pussa tennane. Nå fårn hverdag.
En_av_hver Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 Hm......er så redd snuppa skal sette den halsen. Hun er 15 mnd og har 10 og en halv tann. Kan jeg gi den da?? :-)
~~DoraDora~~ Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 Når de får sin første tann...etter 6 mndr :-) Til en_av_hver : På apoteket kan du kjøpe en tablettknuser (koster ca 20 kr), og så knuser du tabletten... gi litt om gangen. Gi de med mildest smak (banan), og babyen smatter det i seg :-)
En_av_hver Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 Tusen takk for svar. Da skal det bli fluortablett etter kveldspussen her i huset:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå