Gjest Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Har skrive dette på SKRAVLE og, men eg prøver meg:-) Er foresten aleine heime, så blir seff litt ekstra bekymra.... Eg har fått beskjed av JM å skriva ned når eg har kynnerar for dei er for kraftige... i kveld har eg masse kynnerar med moderate mensensmerter når dei kjeme, og eg har ligge på sofaen heile kvelden. Eg byrja å skriva dei ned nå og resultatet er kL; 1957 2002 2013 2023 2030 2038 2052 Men det er ikkje alltid over heile magen, berre på eine sida eller på midten...er det framleis kynnerar? Er berre i veke 24, grunn til bekymring??
Adriansmor med tulla Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Syns de er veldi tette da men... er det første barnet eller har du flere? Syns kanskje du bør ringe til føden så du får komme dit... de har en sånn måler man setter på magen og da ser de kor kraftige kynnere evnt rier er....
Gjest Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Eg og synes dei var så tette... Er min første ja....men eg er veldig usikker på om dei er så farlege, dei er ikkje supervonde, berre med moderat mensensmerte liksom....
C&M&H Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Jeg hadde masse kynnere sist jeg var gravid,men det gjorde aldri vondt. var bare litt slitsomt. Og de kom hvis jeg hadde stressa mye eller var sliten en dag
Adriansmor med tulla Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 men du bør ikke ha så tette og når du skifter stilling skal de gå over... og at du slapper av.Det er helt sikkert ikke farlig men syns du skulle ringe føden å fortelle det du har skrevet her og evnt høre hva de sier... så slipper du åsså å bekymre deg=)
grivid m/nr.2 Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 Synes du bør ringe føden ja, de er veldig tette. Eller hva sa jordmor du skulle gjøre hvis de kom så tett, siden hun ba deg skrive de ned? De hjelpe deg på sykehuset, de er geie der, fortell at du fikk beskjed av jordmor å skrive ned og at de er så tette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå