Bananas m 1 barn + en i magen Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Sønnen min på 7 måneder er forkjølet,jeg har nok smittet ham:-(. Nesen renner hele tiden og han får ikke sove. Noen som har gode råd?? Har brukt nesesugeren mye i dag, har fått i han mindre mat enn vanlig, men allikevel nok(matlysten er ikke på topp for han desverre) og masse væske.. Men han er jo stuuup trøtt. Hver gang han sovner tetter nesen seg og han våkner i panikk.. Stakkaren han jo nesten ikke hatt så mye som en buse i nesen før engang...Sikkert litt skummelt for han..?!
Bananas m 1 barn + en i magen Skrevet 7. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 7. september 2007 Ingen som kan hjelpe??
Septemberstjerna og Martine Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Du kan jo prøve med nesedråper (Rihnox) som er fra 0 til 2 år. Eller sprute inn morsmelk. Jeg har selv hatt mange søvnløse netter nå med vesla på 11 mnd som er forkjølet. Men det må bare gå sin gang
Bananas m 1 barn + en i magen Skrevet 7. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2007 usj, ja det må vel det.. Er så artig når man er totalt slått ut selv:-)
Pittamitta Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 1: Ha i saltvannsdråper som du enten kjøper i ferdig kapsler/spray på apoteket eller koker selv og har inn i HVERT nesebor med en engangssprøyte (1 ts salt på 1l vann) 2: Ha i rinox nesespry eller dråper i neseborne rett etter saltvann 3: hev hodeenden på sengen til ungen din med feks 4 pocket bøker under hver sengefot 4:legg en pute i sengen viss du ikke har det fra før Morsmelk funka ikke her i huset da men...Gjenta dette 3-4 ganger pr dag eller etter behov.Er ikke bra at de er så tette og tenk hvor ubehagelig.Ikke vær redd for nesedråper.mye bedre det enn ørebetnnelse og bihulebetennelse.Eneste er at det ikke skla brukes mer enn 10 dager samenhengende!! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå