Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Jeg skulle akkurat til å si det samme
Hiv o'hoi Skrevet 7. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2007 Var jan frederik dommer da??
Monajenten Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Jepp...var to veldig for, en usikker som helte mot nei, og en helt nei. Han var helt nei så derfor gikk jeg ikke videre.
Hiv o'hoi Skrevet 7. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. september 2007 hmmmm.. Var han? Jeg som trodde at han hadde likt deg... Mitt forslag var liksom at du skulle få lagd deg en ny demo og sende den til han haha..
Monajenten Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 Hehe;) Det er en del år siden, og det var en dårlig audition. Jeg har nok bedre kvalitet på mer sikkerhet i stemmen i dag. Så kanskje han hadde likt meg, hehe;)
Hiv o'hoi Skrevet 7. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. september 2007 Do it. skal skryte maaaasse av deg jeg
Monajenten Skrevet 7. september 2007 #9 Skrevet 7. september 2007 Hehe, kjenner du han altså? Da får jeg sende demoen min til han så får du videreformidle:-p Men han er vel litt for opptatt med Idol nå likevel;)
Hiv o'hoi Skrevet 7. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 7. september 2007 Kjenner han ja.. Ja.. Send inn.. come on! Han er alltid opptatt, men aldri for opptatt til å oppdage ekte talenter )
Monajenten Skrevet 7. september 2007 #11 Skrevet 7. september 2007 Oi oi såpass!!! Kanskje jeg skal ta meg en tur til deg så kan jeg synge for han live, hehe;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå