Håpefull mamma Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 jeg var til legen på onsdag og ble 50% sykmeldt, for hun mente det var en bekkenløsning på gang. men i dag ble alt så MYE verre. nå i kveld her så greier jeg ikke å trå nedpå med venstrefoten for det er så innmari vondt i bekkenet. men er det av bekkenløsningen? kommer det til å være så vondt fremover?
37 år og 5 barns mamma;) Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Hei. Ja det er nok bekkenløsning ja. Var selv hos legen i går og fikk beskjed om det. Og eg føler meg ganske bra om morgenen. Men om kvelden kan eg verken sitte eller stå eller gå. Blir ganske fortvilet og tar lett til tårene. For det er vondt.
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Jeg slet med bekkenløsning allerede fra uke 12.. Da ble det bare verre de neste ukene og jeg klarte verken stå, gå, ligger eller sitte.. Jeg fikk henvisning til fysioterapaut og etter et noen uker ble jeg mye bedre! Anbefales alle! Jeg anbefaler deg også å lytte til kroppen. Man lærer seg fort hva man får vondt av og ikke. Riktig kroppsbruk er viktig, dette bør lege, jm eller fysio kunne fortelle deg mer om. Knipeøvelser skal også hjelpe. Nå er jeg i uke 37 og har ikke vondt lengre. Det pleier å ble bedre når man nærmer seg slutten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå