fikk en gutt Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 har fått bot 2600 kr...farts...kamera...og subsidiert 3 dagers fengsel?ingen prikk...hva betyr det?hjeeeeeeeeelp
Silja FullFres McQueen Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Det betyr at du må betale 2600 kroner, eller sone 3 dager i fengsel..
En_av_hver Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Men hvis du kontakter statens innkrvningssentral, kan du dele det opp i flere deler (uten at det koster noe ekstra) :-)
Sånn kan det gå Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Ikke subsidiert, men subsidiært vel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå