NoDoubt Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Greit hun var ei grå mus men hun kunne synge!
It's all about me Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Jeg synes ikke det hun gjorde der var så bra, men jeg tror hun har et skikkelig potensiale med litt veiledning og nerver under kontroll.
~sjiraff~ Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Hun sang bra ja sånn sammenlignet med meg og mine venner, men hun sang ikke i nærheten av idol-bra.
Monajenten Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Tja....hun hadde kraftig stemme, men sang veldig dårlig engelsk og hadde en god del sure toner innimellom. Men vet jo selv hvor jævlig det er å stå der etter å ha ventet i utallige timer, nervene er ikke stabile, nei.. Potensiale hadde hun, men forstår at hun ikke gikk videre. De kan ikke sende videre alle med potensiale.
snuppi min Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 neeeeeei det var hun ikke *host host*
Gjest Skrevet 7. september 2007 #9 Skrevet 7. september 2007 Ehm,, NOPE? Hun sang kanskje bra hvis du sammenligner henne med meg hehe Synes nesten det er litt frekt mot Kurt Nilsen at folk som faktisk ikke kan synge tror de er like gode som han :-S
lille je Skrevet 7. september 2007 #10 Skrevet 7. september 2007 Huff, nei.... Og som engelsklærer er jeg litt sjokkert over hvor mye dårlig engelsk som er ute og går i år....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå