meg & to små vampyrer Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Er det været eller en tidlig overgangsalder?
Gjest Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 He he, har lurt på det samme nå i kveld. Vaaaarmt...
meg & to små vampyrer Skrevet 7. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2007 Jaaaaa. Da er det nok ikke tidlig overgangsalder da. litt tidlig, er jo bare 26/27. Men kjenner faktisk en som kom i overgangsalder i en alder av 19-.
roxanne Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Hvor er det dere klamminger befinner dere da?
meg & to små vampyrer Skrevet 7. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2007 Tønsberg er jeg i. Men tror det har kjøla seg ned ute nå.
Gjest Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 Jeg er jo 30, så her er vel alt håp ute... :-/
meg & to små vampyrer Skrevet 7. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. september 2007 Ja, det er nok overgangsfantomet som kommer. Jeg fikk forøvrig beskjed om på Nav i dag at jeg nok var altfor ung og dermed hadde problemer med å få jobb. Så om nesten 27 er altfor ung/sååå ung, så er jo ikke 30 noen alder heller, he he. Tror jeg ble dømt pga utseende mitt som jeg ikke kan gjøre så mye med:( Fane ta mitt ungdommelige utseende! ha ha:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå