Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 oioioi....nå har mor pysa klart å legge lillesnupp i springelsengen på sitt eget rom....uæææææ...skumle greier hehe Tenkte at i dag var en gylden mulighet, vi har vært på babysvømming så hun sovner ganske kjapt etter mat da ja. Var inne og ga smokken 1 gang og nå ser det ut til at hun har sovnet...blir utrolig spennende å se hvordan det går resten av kvelden/natta da..... kryss fingrene :-)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Nå var du flink, mor! Håper du ikke følte deg presset etter peptalken på svømminga hehe. Jeg er stolt av deg :-) Det går sikkert kjempefint, lykke til alle tre!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 7. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2007 hehe litt peptalk hjelper alltid vet du :-) Det, og Granittrock hehe, det er jo konsert rett oppi høgget her, og vårt soverom er vendt i den retningen, mens Camilla sitt er på andre siden av rekkehuset.....så tenkte at kanskje hun sover litt bedre der :-)
Bellen^2 Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Åh, heldiggris Jeg drømmer om et eget rom til Sebastian! Han våkner eller ligger og "kjefter" på oss hver kveld når vi kommer og legger oss og blir liggende og skravle litt før vi tar lyset. Nå når vi planlegger nattavvenning også så har jeg skjønt at det kan være en fordel at babyen sover på et annet rom enn mamma og blir frustrert over at h*n kan lukte melk men ikke får. Det høres jo ut som en lur dag å gjøre det på da! Lykke til. Håper både lille snuppa og mamma'n får en rolig og fredelig natt:)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 8. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2007 Puh, da var første natten unnagjort :-) Camilla våknet for mat i 5 tiden, da oppdaga hun også at hun ikke var i sin vante seng. Så når hun skulle sove igjen så var det ganske mye sutring, og hver gang vi trodde at NÅ sovner hun, ja så våkna hun igjen hehe Ikke så lett å være standhaftig når man må stå opp igjen hele tiden, var like før vi tok henne inn til oss, men da hadde jo slaget vært tapt. Så hun sovnet heldigvis igjen og sov videre til 07:45, jeg derimot merka ikke at hun våkna da. Jeg våkna av at Camilla og mannen min kom inn på soverommet, og når jeg slår opp øynene ser jeg inn i dèt stoooore smilet til Camilla hehe Blir spennende å se hvordan det går i kveld da....
Millapril Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 Så spennende! Håper det gikk bra i natt og at Camilla var flink til å sove på eget rom. Hold oss oppdatert!
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 8. september 2007 #7 Skrevet 8. september 2007 Så flott. Bare å fortsette så skal du se hvor bra det går.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 9. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. september 2007 Ja, da er natt nummer to unnagjort, og den gikk utrolig mye bedre enn første natten :-) Camilla sov helt til klokken 07:00 i dag!!! Litt styring når hun skulle legge seg, var jo ikke supertrøtt som etter babysvømmingen men det gikk jo til slutt :-) Etter "frokosten" lå jeg og Camilla og slumret på gjestesengen som står på rommet hennes, og jaggu våkna vi ikke før klokken halv elleve!!!! Herrrrrlig morgen :-)
Tussi og Maja Skrevet 9. september 2007 #9 Skrevet 9. september 2007 Så bra at det har gått greitt. Kanskje det er slik at man gruer seg mer enn nødvendig med dette også? Vi holder på med nattavvenning nå. Maja ligger fortsatt på vårt rom, så jeg har ligget på gjesterommet de siste nettene. Så utrolig glad for at dette er pappas jobb! Hadde ikke klart å ligge å høre på at hun gråter en halv time. Men det har gått relativt greitt. I natt var hun bare våken et kvarter... Vi tenkte også at hun skulle flytte på eget rom nå når vi er ferdig med avvenningen. Blir spennende! Godt å høre at andre får det til, da må jo vi også klare det!
Två små trollungar Skrevet 9. september 2007 #10 Skrevet 9. september 2007 Så fint at det gått greit! Er sikkert verst for mammaen... det var det i hvert fall her!
smurfen :o) Skrevet 11. september 2007 #11 Skrevet 11. september 2007 Så deilig for dere at hun nå sover på eget rom og så bra at det går så fint. DEt er ofte verst for mammaen når de må sove alene. Det var det hvertfall for meg. Misunner deg soving hele natten, det har ikke vi her i huset, selv om han nå har sovet på eget rom i over en mnd. Nå er det bare å nyte nettene alene med mye søvn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå