Lille jente Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 PERFEKT!!! Dere kan bare glede dere jenter! Alt gikk som smurt. Det var litt regnvær, men det stoppet i det vi skulle gå ut av kirken. Og lokalet, maten, servitører, fotografen og alt var bare helt supert!! Beste dagen i våre liv. Så nå nyter vi bare å være gift!!!!
Mamma til verdens beste barn Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Så gøy!!! Gratulerer så mye som nygift:) Du får komme innom her fra tid til annen med litt gode tips til en knirkefri gjennomføring av bryllup da:)
Lille jente Skrevet 8. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2007 Tusen takk for det. Kommer nok ikke til å klare å la vær å stikke innom her nei...litt rart at alt er over også, har jo planlagt dette i ett år. I dag tok jeg meg selv i å holde på å kjøpe et bryllupsmagasin ) hihi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå