Gå til innhold

Da var vi gift, og alt var bare helt....


Anbefalte innlegg

Skrevet

PERFEKT!!!

Dere kan bare glede dere jenter!

Alt gikk som smurt. Det var litt regnvær, men det stoppet i det vi skulle gå ut av kirken.

Og lokalet, maten, servitører, fotografen og alt var bare helt supert!!

Beste dagen i våre liv.

Så nå nyter vi bare å være gift!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy!!! Gratulerer så mye som nygift:) Du får komme innom her fra tid til annen med litt gode tips til en knirkefri gjennomføring av bryllup da:)

Skrevet

Tusen takk for det.

Kommer nok ikke til å klare å la vær å stikke innom her nei...litt rart at alt er over også, har jo planlagt dette i ett år.

 

I dag tok jeg meg selv i å holde på å kjøpe et bryllupsmagasin :o)

 

hihi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...