Kjærlighet <3 Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Har ikke hatt underlivs undersøkelse siden før jeg ble gravid med første.... Er vel ups...fem år siden... Har jo tatt prøver i forbindelse med graviditeten, siste var vel i ca okt 2 år siden...Da legen tok disse obligatoriske prøvene når jeg var gravid med nummer to.. Burde kanskje ta en tur snart ? Hva burde jeg eventulelt sjekke... (har hatt samme partner di siste 6 årene....)
Tingelingelate med to tomater Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Er det ikke 1 gang i året etter manhar vært gravid da? På 6 ukers kontrollen sa gynekologen til meg at jeg fikk en time i posten ca 1 år etter jeg hadde født:-)
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Går til gynekolog annenhver år jeg.. På sjekk bare, ikke noe spes.. Viktig å gå til gynekolog for det, har jeg hørt så..
Gjest Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 er vel en gang i året som er lurt etter man er 25 eller noe sånt.. ta celleprøve ..
Gjest Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Alt for ofte. Hvert 2. år, er det ikke? Men veldig viktig og følge opp, selv om det er døden og møte opp til disse timene. Usj.
Korse76♥ Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 Fikk brev fra kreftregisteret for noen uker siden, der står det at kvinner mellom 25-60 burde ta celleprøve hvert tredje år
3b@rnsmor-30* Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 er hos fastlegen og tar celleprøve en gang i året jeg. de fant nemlig litt forandringer for noen få år siden. så greit å ha det under kontroll.
solstråle69 Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 Iflg. gynekologen min, holder det å ta celleprøve hvert 3. år. Kreft "der nede" utvikler seg visstnok sakte, så hvert 3. år holdt visst i massevis.
olla Skrevet 7. september 2007 #9 Skrevet 7. september 2007 Spurte akkurat legen min, han mente hvert 3. år. Synst det var litt sjeldent, så jeg spurte en gynekolog også, og svaret var at dersom en skiftet partner ofte, så burde en gå 1 gang i året, om en hadde fast partner, så holdt hvert 3. år. Det var det hun mente i hvert fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå