♥pilutta♥ Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Uff, jeg er så utålmodig.. er nå på dag 29, og har sykluser mellom 28 og 32 dager.. den siste var på 32.. tenkte egentlig å være lur og vente til mandag, men jeg har så lyst til å ta en imorgen tidlig.. samtidig vet jeg jo hvor skuffet jeg blir om den er negativ.. Hva ville dere gjort?
mie76 Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Blir du mer skuffet når du tester negativt enn om tanta kommer? Sikkert omtrent det samme, ikke sant? I tillegg kommer dritten med å bruke ca 150 kroner, når man egentlig kunne ha ventet. Men om du har billigstrips, så hadde jeg nok testet... ;-) Vet det er vanskelig å vente, har testet en til to dager for tidlig tre ganger nå, og har store intensjoner om å vente denne gangen... (yeah, yeah... :-))
♥pilutta♥ Skrevet 7. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2007 Blir nok akkurat like skuffet hvis tanta kommer, ja.. kan noen gi meg litt tålmodighet?? hehe:o) Har ikke billigstrips heller.. bare en dyr CB.. arrgh, jeg får prøve å holde meg. Håper spiren sitter for oss begge, da!)
mie76 Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Og når du har brukt den tålmodigheten litt, så kan du sende den over til meg :-) Trenger den fram til onsdag... Lykke til *krysser fingre*
ennah78 Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 Å akkuratt som meg dette! Jeg har og mellom 28 og 32 dagers sykluser..er på 30 i dag.. og de siste har vart på 28 og 30 dager, men tanta har ikke kommet ennå.... jeg har bare en QR test, tror jeg iallefall venter og ser til i morra..ellers hadde det vel vært typisk at tanta kom en time etter testen...
Gjest mamma'n til go'gutten Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 skjønner følelsen så veldig godt! Men tror jeg ville venta et par dager hvis jeg bare hadde dyr test.. er jo ekstra ergelig å miste 150 kr i tillegg til den andre skuffelsen da..HVIS det viser seg at du ikke er gravid. Men håper jo du er det! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå