Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Jeg og mannen min tilhører to ulike kirkesamfunn. Kan vi døpe barnet vårt og kan det bli medlem av statskirken selv om ingen av oss?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Dere trenger ikke å melde dere inn for å døpe barnet, og barnet blir automatisk medlem av statskirka når det døpes.
Lumsk Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Jeg mener jeg har lest at en av foreldrene må være medlem i DnK for at barnet også skal kunne døpes i statskirken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå