Gå til innhold

Flere med kald mage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste ukene har magen vært så kald. Resten av meg kan være varm og svett, men magen er kald. Er dette normalt? Flere som har det slik?

Er i uke 23 nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.

Jeg har det slik i perioder at magen er kald og resten av kroppen er varm. Andre dager er magen lik resten av kroppen. ikke tengt noe over dette jeg.

Skrevet

Den stikker ut og er utsatt for trekk.... :-) Nei da, det var tull. Har innimellom kald mage jeg og.

Skrevet

har faktisk lagt merke til det jeg også... gjerne om kveldene når jeg har lagt meg og skal ligge og stryke litt på magen, så kjenner jeg at den er kaldere enn resten av meg... så det er vel kanskje like så normalt d som alt annet tenker jeg... selv er jeg 24+5

Skrevet

Er i 24 uke, og min mage er å kald iblant. Bruker å la hendene gli over den for å varme den.

Kan ikke huske at det var slik sist... Men så var jeg kjempe varm sist, å nå har jeg for det meste frøsset.

Skrevet

Takk for svar.

Da er det nok normalt. Har bare ikke lest om dette noe sted så det var derfor jeg lurte.

Skrevet

Hadde det ofte i første svangerskap. Denne gangen har jeg kjent antydning en gang, er i uke 13.

Tror det ble verre jo lenger jeg var på vei sist...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...