Gå til innhold

Herregud...kan det være sant? gravid? JEG??? Jaa!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok test i dag morges... gravid sto det etter 10 sek... fatter det ikke... helt surealistisk!!! tok en test senere i dag! (annet merke da) å fikk 2 streker... tenk at lille MEG ble gravid... fatter det ikke..

Lykke til alle sammen... det er håp for alle:o)

Mitt tips er å få orgasme og nyte sexen uten å tenke baby... det funka:o)

Ta med dere MASSE baby støv! i sekker og poser:o)

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Videoannonse
Annonse
Gjest Nydelige Christina+1pp
Skrevet

Gratulerer!!

Da hadde du jo rett i det du trodde :-))

Lykke til, det er en fantastisk tid du har i vente nå!

Håper jeg kommer rett bak deg her:-)

Skrevet

Gratulerer! Så kjempegøy! Kos deg med svangerskapet og lykke til:o)

Gjest ønskebrønnen
Skrevet

gratulerer så mye!! håper du får et lett og problemfritt svagerskap:) sitter og er drittmissunnelig på deg nå altså, bare så du vet det;) hehe

skal teste i morgen tidlig, håper jeg kan si det samme som deg da:)

Skrevet

Gratulerer!! Alltid gøy når noen her inne lykkes!! :-)

Skrevet

Gratulerer SÅÅÅÅ mye!!!!! Dette var kjempegøy å høre!! Kos deg masse med den voksende magen:)

Skrevet

åssen test er det du brukte????

når hadde/har du ikm?

ta all den tipsen jeg kan få:)

lykke til,tenker du er helt i ekstase:)

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.......GRATULERER SÅÅÅÅ MASSE:)

Sååååå utrooooolig heldig du er:) kos deg masse med den lille spiren og den voksende magen:)

Ha en fin høst:)

Skrevet

jeg brukte clearblue digitale der det sto GRAVID! sverger til den testen jeg siden da slipper en å tyde streker hihi..

TUSEN TAKK for alle lykkeønskningene:o) Lykke til alle sammen.. dere fortjener virkelig å bli gravide hele gjengen!!! LOveU all:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...