Fullrulle86 Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Tok test i dag morges... gravid sto det etter 10 sek... fatter det ikke... helt surealistisk!!! tok en test senere i dag! (annet merke da) å fikk 2 streker... tenk at lille MEG ble gravid... fatter det ikke.. Lykke til alle sammen... det er håp for alle:o) Mitt tips er å få orgasme og nyte sexen uten å tenke baby... det funka:o) Ta med dere MASSE baby støv! i sekker og poser:o) ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Gjest Nydelige Christina+1pp Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Gratulerer!! Da hadde du jo rett i det du trodde :-)) Lykke til, det er en fantastisk tid du har i vente nå! Håper jeg kommer rett bak deg her:-)
evius fikk junigutt Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Gratulerer! Så kjempegøy! Kos deg med svangerskapet og lykke til:o)
Gjest ønskebrønnen Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 gratulerer så mye!! håper du får et lett og problemfritt svagerskap:) sitter og er drittmissunnelig på deg nå altså, bare så du vet det;) hehe skal teste i morgen tidlig, håper jeg kan si det samme som deg da:)
Jippi!! Gullspire i magen:-) Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 Gratulerer!! Alltid gøy når noen her inne lykkes!! :-)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 Gratulerer SÅÅÅÅ mye!!!!! Dette var kjempegøy å høre!! Kos deg masse med den voksende magen:)
venter nr 2 i august,er 12 uke Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 åssen test er det du brukte???? når hadde/har du ikm? ta all den tipsen jeg kan få lykke til,tenker du er helt i ekstase:)
Lillegull og spiren Skrevet 8. september 2007 #9 Skrevet 8. september 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.......GRATULERER SÅÅÅÅ MASSE:) Sååååå utrooooolig heldig du er:) kos deg masse med den lille spiren og den voksende magen:) Ha en fin høst:)
Fullrulle86 Skrevet 8. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 8. september 2007 jeg brukte clearblue digitale der det sto GRAVID! sverger til den testen jeg siden da slipper en å tyde streker hihi.. TUSEN TAKK for alle lykkeønskningene:o) Lykke til alle sammen.. dere fortjener virkelig å bli gravide hele gjengen!!! LOveU all:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå