pinglo Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Snuppa har nettopp fått noen klær i gave,merket med oyoy. Har nå prøvd å fått de byttet på 3 forskjellige steder i Bergen,som de selger slike klær. Men får ikke byttet de. De er kjøpt på karmøy. Må jeg liksom reise dit da,for å få bytte? De stedene som jeg har vært,har ikke hatt akkurat den buksen og boddyen som snulla har fått,å kunne derfor ikke bytte..
Crazywoman Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Tror de har det merket på OBS på Sartor. Forsøk der:)
Crazywoman Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Tror også de har det på Barnas Hus i Åsane
pinglo Skrevet 7. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2007 Var på Obs på Sartor i dag,men de hadde ikke akkurat den buksen og boddyen. Og kunne dermed ikke butte,siden de ikke visste pris. Samme beskjed fikk jeg på vestkanten og på Askøy senteret. Har sjekket inne på oyoy.no , om hvilke butikker som skal ha merket. Tenkte jeg kunne kontakte oyoy,men finner ikke noe nr. Litt kjedelig,for klærene er for små.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå