Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 han blir en mnd om noen dager, han bäsjer men sliter med luft i magen.. virker den fort og bra? erfaringer??
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 jeg har ikke prøvde det selv enda. setter pris på om du kan oppdatere meg om det funker eller ikke. har tenkt å prøve det selv. men har hørt at du kan drikke det selv, eller gi til babyen. det kan du visst velge selv
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 jeg skal begynne å drikke selv og tenkte å gi litt sukkervann til gutten ikveld for å se om han sover bedre... HI
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Jeg har drukket det noen dager nå, men synes ikke det hjelper noe.. Mulig jeg drikker for lite..?? Hun får sånne luftsmerte-anfall og det er så fælt. Så prøver litt andre triks.. Kanskje sukkervann er en idé, ja..
lengter daler ned i skjul... Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 gi det til barnet OG drikk noen kopper om dagen selv hvis du ammer )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå