Gå til innhold

Etter test nr fem...


17.05.2008

Anbefalte innlegg

Først: Gratulerer til dere alle, kom mai du skjønne milde... Takk for alle innlegg, det hjalp på min følelse av at det er lov å tro på test nummer FEM. (Strekene var jo så innmari svake, men det løste seg på den testen som med tekst sa "gravid") Nå har det endelig gått opp for meg at jeg er GRAVID... termin 17. mai, starter min femte uke i morgen. For nå tror jeg at jeg har skjønt hvordan dette regnes ut. Helt nytt for meg at man regner fra 1. dag i siste mens! Da høres det plutselig så seriøst ut- Uke FEM, liksom?? Er det en feil på hjemmesiden her når det står at hjertet begynner å slå i uke 6? Leste jo også at de fire hjertekammerne først utvikles noe senere. Som dere sikkert allerede har skjønt, dette kan bli mitt første barn. HURRA..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er 4+5, og har termin 12.mai.

 

forstår ikke hvordan du kom fram til det? du skal være FIRE uker på vei ikke fem, hehehe

 

uansett: GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kjempekoselig:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde at feks 4+1 er i uke fem, men du har i alle fall rett i at jeg bare har 4 fulle uker.. Heter det da fjerde uke? (Fersking!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står på dine sider når du logger deg inn, "gratulerer du går inn i din 6. svangerskapsuke"- på min i hvertfall! og hvis jeg har 6 uker har vel du 5, har termin 10.mai vi. Uansett, GRATULERER! Syk følelse hva??? Hilsen enda en fersking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det står at eg e i uke 5 å har termin 13mai:) Tenk det dokk.. e det ikke rart asså.. hihi:) Spennende.. Tenk om det bi på 17mai da.. gå 4daga over feks.. hehe.. hilsen fersking:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hei.. jo det er sykt spennende. Jeg har nesten ikke overskudd til å tenke på annet. Det er jo så nytt. (4+2 i dag)(termin 17.mai). Jeg klarer ikke helt å tro på det enda, er så redd for å miste. Men fokuserer heldigvis mest på at kroppen helt tydelig er i endring, og at det i allefall viser at forutsetningene for å lykkes absolutt er til stede!!! Kjenner dere endringer? Hvordan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! En fersking her også... skjønner ikke helt at jeg er gravid, men skal ta en digitaltest i morgen for sikkerhets skyld. Sambo mener at to blå kryss kan ikke være feil, men jeg føler meg ikke helt sikker likevel. Har så få symptomer.... Men jeg lurer på, hvordan regner jeg ut terminen min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke du trenger flere tester, seriøst, men om du likevel vil, kjøp den som sier "gravid" eller "ikke gravid". For da er det ikke noen nyanser. Har imidlertid skjønt at nyansene kun indikerer hvor mye av hormonet som er i urinen, og at om det er utslag, så er du enten gravid, eller du har nettopp vært det.... Jeg fant termin ved hjelp av terminkalkulator på denne siden. Da må du kjenne til dato for din første dag i forrige mens, samt kjenne til hvor mange dager det er mellom eggløsning (EL) og mens/lengde på hele mens syklusen. Lykke til, det er såååå spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...