Bobine Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Åssen er det? Kan man, eller kan man ikke spise krabbe (og andre skalldyr) som gravid?
Carta Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Du kan spise det hvite kjøttet. Altså ikke det brune som er i skallet. Klør og slikt er fritt vilt. Har ikke hørt noen restriksjoner ved andre skalldyr. Passe på å ta ut tarmen på krepsen kanskje...? Kos deg med skalldyr du! Det har jeg gjort!
strekkmerketrollet Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 spis i vei =) (men ikke buret)
Bobine Skrevet 7. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2007 Gjett hva jeg skal ha med meg hjem fra jobb i morgen tenna løper i vann allerede (hvis ikke fiskedisken stinker alt for mye da gode gud, jeg hadde min første nesa-mi-har-løpt-løpsk-erfaring forrige helg: ved fiskedisken. måtte forte meg forbi og langt vekk fra den hehe men satser på at det bare var den ene fiskedisken det gjaldt, var på besøk hos familien på andre siden av landet)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå