To fine gutter Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Noen som har erfaring? Jeg har termin i januar, og lurer på hva slags pose jeg skal kjøpe til babyen. Trenger noe som er godt og varmt, men bagen er jo liten, så voksi blir for stort.. Håper noen kan hjelpe meg!!
*dum&deiLig*™ Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Dunpose. Ôdenwalder Holly er bra.
To fine gutter Skrevet 7. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2007 Takk! Vet noen hva den koster, og hvor jeg får tak i den?
Crazywoman Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Jeg har den Odenwalderen med Bjørner inni. Fantastisk! Bruker den fremdeles på gullet på snart to år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå