Gå til innhold

Hva står det i forlovelse/gifteringene deres? :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.........ååååååååååå.....den som hadde vært så heldig å ha en sånn ring! Min vil ikke gifte seg..men tror jeg har fått han litt på gli ang forlovelse...hihi

Skrevet

på min står d : elsker deg, din for evig (+ navnet hannes) og samme på hannes (bare m mitt navn i) og dato :)

Skrevet

Helt standard! Din Jarle 16.10.03. Blir kanskje noe litt mer fancy når vi gifter oss. Hvis vi gifter oss. En eller annen gang.. Hehe! Tar det helt med ro! :)

Skrevet

I våre står det: Evig dinsin, navnet mitt/hans, og datoen.. I begynnelsen av forholdet sa vi alltid: du er minsin, jeg er dinsin.. Barnslig, men koselig å ha noe ikke alle andre har :)

Skrevet

Det var jo søtt da:)

Skrevet

Din xx 17.05.2001

Superorginalt :P

Skrevet

Har bare forlovelses ringer vi da, men snart blir det vel gifteringer.

Vi var litt lei av den vanlige standaren son "din......" og ville heller

ha en humoristisk vri på det.

Så i min ring står det " eid av ...... og i hans det samme.

Min mor synes ikke noe om det da hun mener at ingen av oss "eier" hverandre.

Men er jo ikke slik ment da:)

Skrevet

forlovelses ringer: i min står det din stefan 10.08.06 og i hans mitt navn... berre heilt vanlig her ja...gifter oss neste sommer så kanskje da blir nåke anna då

Skrevet

i våre står det:

Elsker deg høyere enn himmelen 22.01.06

Skrevet

Din ........ (navnet hans) og datoen for dagen vi forlovet oss=)

Skrevet

I min står det "Min [mannen min sitt navn] og datoen og i hans "min [mitt navn] og datoen.

Skrevet

Vi giftet oss i utlandet, og i ringene våre står navnet på byen og datoen :-)

Skrevet

i våre forlovelseringer står det navn og dato vi forlovet oss. og i gifteringene evig din og dato...

Skrevet

i vår forlovelsesring står det

"du og meg for alltid"

:-)

Skrevet

i min står det: "NN" (hans forbokstaver i fornavn) "hjerte-tegn" og "NN" (mine forbokstaver i fornavn) og datoen. Har nå vært forlovet i 5 1/2 år, så ting tar tid... ;-)

Skrevet

Det står enkelt og greit: Din *** 28-6-97

Giftering altså......

Skrevet

I min står det: Hans fornavn, hjertetegn og mitt fornavn å datoen fo forlovelsen, å i hans ring står det mitt fornavn hjertetegn og hans fornavn og datoen.. Ringene våre er brede og i hvitt gull og det er ett spor rundt hele ringen. Det fikk han laget da han bestillte ringene og hadde i tankene at når vi giftet oss så skulle han fylle i det sporet vanlig gull på sin ring, også skulle jeg få diamanter i mitt spor.. Syns han var flink med å bestemme å ordne alt selv. Jeg visste ikke hvordan ringene så ut før han spurte meg om jeg ville leve med ham for alltid å jeg fikk ringen hos ham.. :)

Skrevet

I min sin står det Eg og du, navnet+ et hjerte. I hans står det æ å du, navnet+hjerte. så er det datoen for når vi giftet oss¨, det er 7 år siden. Han er trønder og eg er bergenser, så da blei det sånn:)

Skrevet

i forlovelsesringene våre står det din... dato og hjertetegn, mens i gifteringene står det evig din... dato og dobbelt hjertetegn.

Er jo evigvarende ved gifting ;)

Skrevet

I våre står det din (navnet) og datoen for forlovelsen. Når vi gifter oss skal vi sette inn datoen for giftemålet. Kjøpte lykkeringer så blir å bruke de som gifteringer å:o)

Skrevet

Hos oss står det Din Anders 19.07.00 i min, og det sammen men med mitt navn i hans. Når vi gifter oss skal vi bruke de samme ringene, om de ikke blir utslitt først.. hehe.. men da skal vi ha inn et hjerte etter datoen som står også inn med datoen for bryllupet. Tror jeg. :)

Skrevet

Hm..hemmelig :)

Neida,vi møtte hverandre på nettet en gang i tiden, i ringene våre står det:

Luv U Din

Ingen datoer..da vi begge satser på å huske både forlovelse og gifte-dato :)

Skrevet

vi brukte forlovelsesringen når vi gifta oss. Når det gjelder forlovelse står det. Din ... 23.06.1996 - når vi gifta oss står det din evige ... 03.07.04

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...