Gjest Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 .........ååååååååååå.....den som hadde vært så heldig å ha en sånn ring! Min vil ikke gifte seg..men tror jeg har fått han litt på gli ang forlovelse...hihi
VåreSøteSmå Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 på min står d : elsker deg, din for evig (+ navnet hannes) og samme på hannes (bare m mitt navn i) og dato
Lunagirl Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Helt standard! Din Jarle 16.10.03. Blir kanskje noe litt mer fancy når vi gifter oss. Hvis vi gifter oss. En eller annen gang.. Hehe! Tar det helt med ro!
Fride08 Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 I våre står det: Evig dinsin, navnet mitt/hans, og datoen.. I begynnelsen av forholdet sa vi alltid: du er minsin, jeg er dinsin.. Barnslig, men koselig å ha noe ikke alle andre har
Vårgutten-08 <3 Skrevet 7. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. september 2007 Det var jo søtt da:)
lille_me85*Fødeklar* Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 Har bare forlovelses ringer vi da, men snart blir det vel gifteringer. Vi var litt lei av den vanlige standaren son "din......" og ville heller ha en humoristisk vri på det. Så i min ring står det " eid av ...... og i hans det samme. Min mor synes ikke noe om det da hun mener at ingen av oss "eier" hverandre. Men er jo ikke slik ment da:)
2prinsesserogbim Skrevet 7. september 2007 #9 Skrevet 7. september 2007 forlovelses ringer: i min står det din stefan 10.08.06 og i hans mitt navn... berre heilt vanlig her ja...gifter oss neste sommer så kanskje da blir nåke anna då
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 7. september 2007 #10 Skrevet 7. september 2007 i våre står det: Elsker deg høyere enn himmelen 22.01.06
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 7. september 2007 #12 Skrevet 7. september 2007 Din ........ (navnet hans) og datoen for dagen vi forlovet oss=)
Kakebakesøte Skrevet 7. september 2007 #13 Skrevet 7. september 2007 I min står det "Min [mannen min sitt navn] og datoen og i hans "min [mitt navn] og datoen.
Bella¨^ -med to små rosa- Skrevet 7. september 2007 #14 Skrevet 7. september 2007 Vi giftet oss i utlandet, og i ringene våre står navnet på byen og datoen :-)
mrss83 Skrevet 7. september 2007 #15 Skrevet 7. september 2007 i våre forlovelseringer står det navn og dato vi forlovet oss. og i gifteringene evig din og dato...
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 7. september 2007 #16 Skrevet 7. september 2007 i vår forlovelsesring står det "du og meg for alltid" :-)
Gjest Skrevet 7. september 2007 #17 Skrevet 7. september 2007 i min står det: "NN" (hans forbokstaver i fornavn) "hjerte-tegn" og "NN" (mine forbokstaver i fornavn) og datoen. Har nå vært forlovet i 5 1/2 år, så ting tar tid... ;-)
nr 6 på vei Skrevet 7. september 2007 #18 Skrevet 7. september 2007 Det står enkelt og greit: Din *** 28-6-97 Giftering altså......
Maria&Casper Skrevet 7. september 2007 #19 Skrevet 7. september 2007 I min står det: Hans fornavn, hjertetegn og mitt fornavn å datoen fo forlovelsen, å i hans ring står det mitt fornavn hjertetegn og hans fornavn og datoen.. Ringene våre er brede og i hvitt gull og det er ett spor rundt hele ringen. Det fikk han laget da han bestillte ringene og hadde i tankene at når vi giftet oss så skulle han fylle i det sporet vanlig gull på sin ring, også skulle jeg få diamanter i mitt spor.. Syns han var flink med å bestemme å ordne alt selv. Jeg visste ikke hvordan ringene så ut før han spurte meg om jeg ville leve med ham for alltid å jeg fikk ringen hos ham..
Gjest Skrevet 7. september 2007 #20 Skrevet 7. september 2007 I min sin står det Eg og du, navnet+ et hjerte. I hans står det æ å du, navnet+hjerte. så er det datoen for når vi giftet oss¨, det er 7 år siden. Han er trønder og eg er bergenser, så da blei det sånn:)
nellynell Skrevet 7. september 2007 #21 Skrevet 7. september 2007 i forlovelsesringene våre står det din... dato og hjertetegn, mens i gifteringene står det evig din... dato og dobbelt hjertetegn. Er jo evigvarende ved gifting
twoboys & a girl Skrevet 8. september 2007 #22 Skrevet 8. september 2007 I våre står det din (navnet) og datoen for forlovelsen. Når vi gifter oss skal vi sette inn datoen for giftemålet. Kjøpte lykkeringer så blir å bruke de som gifteringer å)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 8. september 2007 #23 Skrevet 8. september 2007 Hos oss står det Din Anders 19.07.00 i min, og det sammen men med mitt navn i hans. Når vi gifter oss skal vi bruke de samme ringene, om de ikke blir utslitt først.. hehe.. men da skal vi ha inn et hjerte etter datoen som står også inn med datoen for bryllupet. Tror jeg.
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 8. september 2007 #24 Skrevet 8. september 2007 Hm..hemmelig Neida,vi møtte hverandre på nettet en gang i tiden, i ringene våre står det: Luv U Din Ingen datoer..da vi begge satser på å huske både forlovelse og gifte-dato
Gjest Skrevet 8. september 2007 #25 Skrevet 8. september 2007 vi brukte forlovelsesringen når vi gifta oss. Når det gjelder forlovelse står det. Din ... 23.06.1996 - når vi gifta oss står det din evige ... 03.07.04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå