Gå til innhold

Mamma'n til Madeleine er nå formelt mistenkt!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rykter sier at de har "dopet" ned barna, for å kunne være ute. De er jo leger, og har jo tilgang til slikt...

Har vondt for å tro at det er sant, men det er jo en grunn til at de har valgt å sikte henne... Men hva med mannen da?

Skrevet

Hvis det hadde vært ugler i mosen her, så tror jeg de hadde valgt å reise hjem så fort som mulig.

De har jo holdt seg i Portugal hele tiden og gått politiet i Portugal på nervene.

Jeg tror ikke på de nye spekulasjonene.

For turistnæringen er det jo også en fordel at de kan legge skylden på foreldrene. Ingen land vil ha pedofile gående løs som kidnapper barn. Og ingen med barn vil heller dra til et sånt sted.

Skrevet

Jeg kan heller ikke tro det. Går det an å spille et sånt skuespill i en sånn situasjon?

Håper bare sannheten kommer frem, nå har jeg fulgt med i denne saken i måneder, grått på deres vegne, dette er uansett en tragedie...

Skrevet

Jeg tenker litt sånn at hvis man er i stand til å drepe sin egen datter så er man sikkert i stand til å spille bra skuespill for å slippe unna med det.

Man må være bra kald for å i det hele tatt kunne gjøre noe slikt, og da tror jeg man er kapabel til det meste.

Skrevet

Jeg har også hatt en mistanke om det hele tiden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...