Gå til innhold

Helsetepper, noen som har gått til innkjøp av dem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Termindato begynner så smått å nærme seg.. og har begynt å tenke også på slike ting. Hva er det som er så spesielt med disse teppene (det er disse med hull, er det ikke??), og hvordan brukes de? Vet ikke om de har de her hvor jeg bor (USA) men kunne eventuelt fått sendt de over..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fungerer vel omtrent som de gamle helsetrøyene, vet ikke helt hva som gjør dem så varme.. Men hvis du har noen som kan sende til deg så var det akkurat reklame for dem, tilbud på princess! bare et tips.. 49 kr. tror j det var..

Skrevet

stemmer det ja..:) jeg har kjøpt et helseteppe nå.. synes de er veldig greie å ha. de puster, og er gode og myke, og varmer godt.. andre tepper som f.eks fleece puster ikke så mye, og det blir ofte klamt under..

Skrevet

Helsetepper er kjempefint, på vinteren avgir de varme kjempegodt og på sommeren kan det også være godt emd et helseteppe i steden for dyne. Har kjøpt to på prinses!

Skrevet

Det som gjør dem spesielle er at passer like godt vinter og sommer mener jeg. Er behagelige og myke for babyen:-)

Tror kanskje de har dem eller iallefall lignende i USA. Var iallefall når jeg jobbet der som Au Pair for en del år siden.

Skrevet

jeg har kjøpt ett,men kan tenke meg flere,synes de er gode.

Skrevet

Takk! Et par helsetepper må altså i hus! Skal titte etter de her, og hvis jeg ikke skulle finne dem så får jeg sende mamma på Princess :)

Skrevet

Har ett par fra sist gang, ble ikke å bruke de så myei begynnelsen. Brukte de endel da han gikk over til sportsvogn, spesielt på høsten og våren.

Skrevet

var på princess i går, og da hadde de bare blå igjen.. og jeg ville ha rosa... Men i alle fall, et tips fra meg, på sparkjøp (www.sparkjop.no) har de noen helsetepper som er litt anderledes enn de vanlige, men like gode (syns jeg), og de koster ca 50 kr de også, ordinær pris. Slik skal jeg kjøpe dersom jeg ikke får fatt i rosa på princess.

Skrevet

ja de teppene er kjempefine å svøpe babyen inn i ... de er jo vant med trangt inne i magen=) de er ikke for varme heller=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...