Gjest Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 her er altså mine ja/nei meninger..r ja kan ta ut foret når det er varmere i været kan ta av ytterforet å legge minste rett i vogna kan bruke dressen om våren trenger kun ta med en dress når man reiser bort nei kansje litt vanskelig å ta på hva synes du?
Bratsj Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Ja, det er jo det som anbefales og dressen får klart flere bruksområder.
Gjest Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 hmm.. hva som anbefales?dress med utagbart for?
Gjest Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 flere? sliter sååå med å finne ut hva slags type jeg skal ha..
Gjest Skrevet 7. september 2007 #9 Skrevet 7. september 2007 Helt klart,ja! Disse er kansje litt knot med de aller minste, men ikke værre en at man finner sin måte og få dressen av/på på. Er bare knot helt i starten når du er uvant med det, og ungen er veldig liten. Men voksene som barn, vi lærer jo. Synes ikke det er noe knot i det hele tatt lenger jeg da. Og det er jo mange flere fordeler for, enn ikke og ha løst for. 3 åringen min har alltid hatt troll dress. Hun slet veldig i starten med og ta den på/av selv. Nå er hun kjempe flink, og det går lekene lett.
"Frostpinnen" Skrevet 7. september 2007 #10 Skrevet 7. september 2007 Ja, helt klart. Syns ikke det er vanskelig å ta ut i det hele tatt
Gjest Skrevet 7. september 2007 #11 Skrevet 7. september 2007 Har du noen andre fordeler enn de jeg har prøvd å tenke ut?..
Gjest Skrevet 7. september 2007 #12 Skrevet 7. september 2007 Nei, det er ikke vanskelig. De som bruker Reima tec uten løst for, har som regel en ulldress eller ligende på ungen under dressen. Er det så vanskelig og få på? blir jo det samme med f.eks Troll dressen. Ungen tar på seg ullforet først, og så drar man på ytterdressen. Skjønner ikke hva som er så knot med det. Når barna er veldig små (1 år + -) da er det jo stort sett litt knot og få på en dress, uttagbart for eller ei.. )
Gjest Skrevet 7. september 2007 #13 Skrevet 7. september 2007 ullforet er perfekt under regntøyet. Ullforet er super som kosedress på lange kjøreturer. Sikkert mye mer. Er veldig fornøyd jeg.
Gjest Skrevet 7. september 2007 #14 Skrevet 7. september 2007 så man bruker bare å ta på foret først? selv om det egentlig skal være kneppet...
Gjest Skrevet 7. september 2007 #15 Skrevet 7. september 2007 Det er valgfritt ) Min datter på 3,5 år syns det er veldig greit og ta på ullforet først, og derretter dra på seg ytterforet etterpå. Selv varierer jeg litt, men syns det er noe enklere og ta på ullforet først og så ytterdressen. Men jeg SLITER ikke om jeg fester foret og så tar på dressen. Dessuten så er ullforet på de nyeste troll modellene festet med glidelås i midjen, så den sitter jo rimelig godt fast.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå