Gå til innhold

hvilken sportsvogn anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

synes simo kombivogna mi er så stor og klumpete, så jeg tenkte å kjøpe ei ny sportsvogn. må nesten ha full liggestilling på den, og helst ikke svindyr. hvilken anbefaler du? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Easywalker sky, knallgod trehjuling med full liggestilling og litt billigere enn mange av de andre gode trehjulingene.

Vil du har en med fire hjul så kan jeg anbefale teutonia timmy, er kjempefornøyd med den vogna. Liten og lett, men samtidig en fullgod vogn. Har den til storebror, sover enda i den med voksipose og han har helt ok plass, er 2 år nå.

Skrevet

TFK joggster twist er romslig og supergod å trille. Du kan bestille den rimelig fra babyjungle.nl bl.a.

Skrevet

teutonia mistral. Kjempe god vogn. Også kan man enkelt og greit snu styret til andre siden.. jeg syns mathias er for liten til bare å sitte vendt fra meg..

den er kjempe god den vogna iallefall.. =)

Skrevet

kjempefornøyd med min emmaljunga cerox,god å trille,stødig og romslig(liggemål 90cm)vendbart styre,synes bare den er super:-)

Skrevet

Er kjempefornøyd med emmaljunga city cross:-) Mye lettere enn simovonga og den er stilig (syns jeg da). Kan snus begge veier og full liggestilling til barnet.

Har også en Jane slalom trehjuling som jeg er knallfornøyd med:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...