LisaColli Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 synes simo kombivogna mi er så stor og klumpete, så jeg tenkte å kjøpe ei ny sportsvogn. må nesten ha full liggestilling på den, og helst ikke svindyr. hvilken anbefaler du?
LegallyBlond Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Easywalker sky, knallgod trehjuling med full liggestilling og litt billigere enn mange av de andre gode trehjulingene. Vil du har en med fire hjul så kan jeg anbefale teutonia timmy, er kjempefornøyd med den vogna. Liten og lett, men samtidig en fullgod vogn. Har den til storebror, sover enda i den med voksipose og han har helt ok plass, er 2 år nå.
Gjest Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 TFK joggster twist er romslig og supergod å trille. Du kan bestille den rimelig fra babyjungle.nl bl.a.
Gjest Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 teutonia mistral. Kjempe god vogn. Også kan man enkelt og greit snu styret til andre siden.. jeg syns mathias er for liten til bare å sitte vendt fra meg.. den er kjempe god den vogna iallefall.. =)
lille meg.. Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 kjempefornøyd med min emmaljunga cerox,god å trille,stødig og romslig(liggemål 90cm)vendbart styre,synes bare den er super:-)
Tingelingelate med to tomater Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 Er kjempefornøyd med emmaljunga city cross:-) Mye lettere enn simovonga og den er stilig (syns jeg da). Kan snus begge veier og full liggestilling til barnet. Har også en Jane slalom trehjuling som jeg er knallfornøyd med:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå