Gå til innhold

For tidlig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå hjemme med mamma en tur, i morgen skal alle mine gamle venner samles på fest, har ikke sett de fleste av dem på årevis. Men jeg vet ikke helt om det er riktig av meg å dra ut på "byen" enda.. Sønnen min er 6 1/2 uke, det er snakk om at jeg drar ut etter siste pupping for kvelden, og at jeg skal være hjemme igjen før neste måltid som da blir i halv 3 tiden ca... Har MM i frysen, så mat er ikke noe problem, og mamma vil passe han.

Men jeg er virkelig revet i to retninger her, har veldig lyst ut å være sosial igjen og møte gamle kjente, men vil heller ikke dra fra babyen min..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ingen god grunn til at du ikke skal ta deg en tur på byen med gamle venner!!

Babyen har det godt og vil antageligvis ikke merke noe fra eller til om du er der eller ikke.

Var selv ute en tur på byen når jenta var 15 dager, ammet før jeg gikk og når jeg kom hjem på kvelden/natten, i mellomtiden hadde hun bare sovet!

Kos deg! :-)

Skrevet

Takk for svar...

Er hjemme med en mann på sjøen så er ikke så mye annet enn baby det går i om dagene... Har ikke bestemt meg enda for hva jeg skal gjøre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...