Gå til innhold

Mensmurringer etter el

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde el for 8 dager siden og har de siste dagene begynt å kjenne murringer i magen og ryggen. Disse smertene kommer og går og blir værre innimellom. Noen som vet hva dette kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pms eller gravid :)

Jeg har alltid murringer mellom el og ikm. Men det kan også være et gravid-tegn. Så hvem vet :)

Skrevet

Jeg pleier aldri å ha det. Så jeg er så utrolig spent nå. Er liksom en helt annen følelse. Merkelig.

Skrevet

Jeg pleier aldrig å ha murringer mellom el og mens. Men har det nå. Spennende!!!

Jeg er overbevist at jeg er gravid. Har bare prøvd denne mnd. Har ikke brukt prevansjon på 1 1/2 år. Så det blir spennende å se om det ble en innertier.......

Skrevet

Så utrolig spennende:)Vi må holde hverandre oppdatert.

Når har du IKM?

Skrevet

jeg er bare to dager etter el og jeg føler rar murring i magen... Håper inderlig det er noe som fester seg der nede:)

Skrevet

Det kan det jo godt være jentahans:)

Jeg kjente murringer hmmm ca 6-7 dager etter el.

Håper så veldig at det er hva jeg tror å ikke kroppen min som leker.

Pleier aldri ha murringer mellom el og ikm ellers så. Får ta det som et godt tegn:)

Skrevet

Jeg har også murringer etter EL denne mnd. Noen ganger er det nesten ubehagelig, men jeg tror IKKE at jeg har klart å bli gravid denne mnd. Kroppen min er ulik mellom EL og IKM hver eneste mnd. Jeg har IKM neste fredag.

Skrevet

JODA JENTER:) VI skal vere gravide nå:) *kryss fingrene :)

Må nå komme noe godt utav disse murringene...hehe

Skrevet

Ja, det får vi håpe. Vi får følge hverandre opp denne uken for den kommer til å bli lang. Huff.

Drysser babystøv over alle oss:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...