Gå til innhold

Idol i kveld og Senkveld :-))


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Endelig er høsten her og programmene er tilbake..bare å benke seg foran tv'n..hehe :o)

Skrevet

Thomas og Harald er jo bare så utrolig morsomme...ler meg skakk hver gang..

Også får man sikkert høre mye rart på Idol..hehehe...festlige greier..:o)

Skrevet

Her er det først Hotel Cæsar så Idol og senkveld . så nå er snopet kjøptinn.. hehe ... Ja de er morsomme. Jeg liker best Harald jeg da ..han er heeeeeeelt konge :-))

Skrevet

Sånn er det her også...bortsett fra snopet da..det kjøper sambo med seg på vei hjem fra jobb..hehe... Liker Harald best jeg også..hehe..stemte til og med på julesangen hans..hehe..den var jo egentlig helt teit..men den var så bra..hehe..

Skrevet

Fikk denne tilsendt. Kjenner at jeg gleder meg til ikveld ja!

 

Skrevet

måtte bare inn på you tube å se..og jammen kom jeg ikke over Kurt Nilsen der inne...intet Idol er vel bedre?! Ingen over ,ingen ved siden...hehe

Skrevet

oi!!! gøy link!!

 

Nå gleder jeg meg iallfall enda mere!!!!!!!!

Skrevet

De er så stygge mot hverandre i Idol at jeg rett og slett ikke orker å se på. Jeg synes ikke det er noe gøy å se folk drite seg ut, bli dissa og begynne å grine... Men Senkveld gleder jeg meg til ;)

Skrevet

Helt enig - ble sikkelig skuffa. ER jo værre en noen gang, der kommer de stakkars 16 åringene med kjempeforhåpninger også får de bare dritt tilbake om hvor lite vært de er, og at de ikke klarer og vise noe positivt.

Helt forjævlig!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...