Gjest Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Gjett om jeg skal se på ..gleder meg =)=)
Gjest Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Endelig er høsten her og programmene er tilbake..bare å benke seg foran tv'n..hehe )
Gjest Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Thomas og Harald er jo bare så utrolig morsomme...ler meg skakk hver gang.. Også får man sikkert høre mye rart på Idol..hehehe...festlige greier..)
Gjest Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Her er det først Hotel Cæsar så Idol og senkveld . så nå er snopet kjøptinn.. hehe ... Ja de er morsomme. Jeg liker best Harald jeg da ..han er heeeeeeelt konge :-))
Gjest Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 Sånn er det her også...bortsett fra snopet da..det kjøper sambo med seg på vei hjem fra jobb..hehe... Liker Harald best jeg også..hehe..stemte til og med på julesangen hans..hehe..den var jo egentlig helt teit..men den var så bra..hehe..
Nehneh Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 Fikk denne tilsendt. Kjenner at jeg gleder meg til ikveld ja!
Gjest Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 måtte bare inn på you tube å se..og jammen kom jeg ikke over Kurt Nilsen der inne...intet Idol er vel bedre?! Ingen over ,ingen ved siden...hehe
Miss L å di Skrevet 7. september 2007 #9 Skrevet 7. september 2007 oi!!! gøy link!! Nå gleder jeg meg iallfall enda mere!!!!!!!!
Supertea Skrevet 7. september 2007 #10 Skrevet 7. september 2007 De er så stygge mot hverandre i Idol at jeg rett og slett ikke orker å se på. Jeg synes ikke det er noe gøy å se folk drite seg ut, bli dissa og begynne å grine... Men Senkveld gleder jeg meg til
Gjest Skrevet 7. september 2007 #11 Skrevet 7. september 2007 Helt enig - ble sikkelig skuffa. ER jo værre en noen gang, der kommer de stakkars 16 åringene med kjempeforhåpninger også får de bare dritt tilbake om hvor lite vært de er, og at de ikke klarer og vise noe positivt. Helt forjævlig!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå