Alba44 Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Mannen skal ut med jobben, så lillegutt og jeg er home alone til i natt. Passer bra at det er endel severdig på tv da )
3b@rnsmor-30* Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 gubben her er også borte i kveld, så jeg er hjemme med barna. skal kose meg med godis og tv2 i kveld =)
Gjest Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 mannen min skal ut, det er liksom hans kveld. Jeg har lørdagen... Liker å være hjemme på fredagen.
St.Sunniva Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Alene hjemme som alle andre kvelder....ingen mannfolk som banker på døra akkurat ;-)
Gjest Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Her er vi også gubbeløse i kveld, og hele dagen i morgen. Den største utfordringen blir antakelig å få gullet til køys i kveld... Når det er unnagjort så skal jeg slappe av og kose meg med litt godis ei lita stund før jeg køyer.
Gjest Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 jepp jepp..og alle kvelder ut til neste uke engang....((( buhu...
MissAntrop Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 Ja, jeg og lillegudinna er hjemme alene i kveld mens sambo er ute med jobben.
Bea- Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 Alltid alene hjemme jeg:( ikke like kjekt å se idol å senkveld for deg selv.. men men:)
Gjest Skrevet 7. september 2007 #9 Skrevet 7. september 2007 jeg er og alltid alene hjemme og nyter det i fulle åndedrag..er nok ikke skapt til noe annet tror jeg hehe..
3 blå Skrevet 7. september 2007 #10 Skrevet 7. september 2007 Alene i kveld ja, som alle andre kvelder... Er ikke mange mannfolk i stua mi heller...Vel, det er greit å være alene i ukendagene, litt værre i helgene. Men i kveld er det Idol og Senkveld, så da går det fint :) Får kose meg meg Thomas og Harald da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå