Celina og Emil + enimagen:) Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Lille Emil så dagens lys 6.september kl.16:31. Emil va 3750gr, 50cm å 35cm rundt hode verdens kjønnaste gutt:) fra vannet gikk til han var ute så tok d bare 1time, så d va j**** vondt den timen, men verdt all smerten lykke til videre alle sammen!
Firkløvern Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Gratulerer så mye med gutten! Litt av en rask fødsel!!!
attpåklatt!! Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Gratulerer såå masse!! Har de internett-tilgang på sykehuset? Siden du er på nett dagen etter fødsel? Eller har du vært heldig å få reise hjem? Hadde du ikke vondt/rier før vannet gikk? Heldige du isåfall!!! Lykke til videre, kos dere masse!!! *klem*
Celina og Emil + enimagen:) Skrevet 7. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2007 jeg er hjemme, har føda på fødeloftet på sus så da kan man dra hjem dagen etter hadde bare svake rier (kjentes ut så vanlige kynnere, ikke vondt i det hele tatt) så jeg nesten ikke kjente, hadde også 6cm åpning så derfor tok jordmora bare vannet å da satte di igang for fylt (komme aldri t å glømma den timen, for så vondt gjorde d ikke når jeg fødte datteren min, hun fødte jeg 3timer å 20min itte vannet gikk).. men deilig å være ferdig nå
Lisa*5november* Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 Gratulerer så masse til dere. Godt det gikk så fort. Kos dere masse.
Maja08-gravid med nummer 4 :o) Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 Gratulerer så masse!! Høres deilig ut å være ferdig... ) Var du fornøyd med å være på fødeloftet?? Jeg har meldt meg til journalskriving der i dag faktisk. Har termin i November. Skulle gjerne hørt dine erfaringer om du har tid / lyst til å dele med meg??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå