Frk. Vable Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 fy faen, sånne ting klarer ikke jeg se på, måtte slå av før den var ferdig. Men en fin ting at det er fokus på det!
Happy-32 Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Hva slags mennesker gjør slikt mot barna sine. Alt for mange syke folk i denne verden. Stakkars uskyldige små barn som blir utsatt for slik grusom vold fra voksne mennesker.
Gjest Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 fy faen... FY FAEN.... har ikke noe annet å si.. ord strekker ikke til..
gunnelisa*fikk jente 06.01.07* Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Fy faan!! Helt utrolig!! at det går an!! fins ikke ord!! håper bare at de som har gjort det får den straffa de VIRKELIG fortjener...skulle fått gjennomgå det helvete de som hadde gjort det oxo, virkelig seigpina de til døde!!
Mamsen til Silje Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 Vi lever i en syk,syk verden... Finnes ikke ord for hvor avskylig sånt er. Stakkars uskyldige små barn...snufs.
sajam Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 Det er det værste jeg noen gang har prøvd og se på! Jeg gråt så jeg ikke klarte og fortelle samboer hvorfor jeg gråt. Reagerer kanskje litt ekstra på sånt da jeg har vokst opp med ei vennine som ble mishandlet. Det er så mye sykt i denne syke verdnen!
Enitsirk79 Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 Off, orker ikke å se hele. Grusomt at noen kan gjøre slikt mot barna sine.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 7. september 2007 #9 Skrevet 7. september 2007 Nei, dette blei for mye...skrudde av med engang!:-(
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #10 Skrevet 8. september 2007 jeg er så glad jeg jobber direkte med barn og har muligheten til å se og reagere om jeg møter noen i denne situasjonen. Og det har allerede skjedd en gang.
babyandme Skrevet 8. september 2007 #11 Skrevet 8. september 2007 Er ubegripelig at voksne mennesker kan gjøre sånt mot små og uskyldige barn..!!! orket heller ikke se hele, så et lite baby ansikt som var blitt slått og da slo jeg av "dokumentaren".. Barn velger ikke sine foreldre, de er enten heldige eller uheldige med hvem som tar seg av dem.. de er HELT avhengige av at noen tar godt vare på dem! *Stakkars små*
Gjest Skrevet 8. september 2007 #12 Skrevet 8. september 2007 Uff... får vondt i hjertet bare av å lese innleggene deres jeg.. tør ikke se.. gråter bare ved tanken.. Jeg får så lyst til å klemme de stakkars barna tett tett inntil meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå