Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 ringte advokat i dag ang borett og barnefordeling.. sambo flyttet fra meg og våre to fellesbarn,vente tredje straks nå. huset er hans,men jeg har ingen steder å flytte til. det finnes ikke noe ledig her vi bor (liiite sted) han sier ingenting til meg,men får høre på "bygda" at han vil ha meg ut.. akkurat det burde han ha tenkt på før han fant seg ny dame å droppa oss.. i følge advokat har jeg vist borett,iallefall til jeg finner meg et sted å bo.han vil jo heller ikke at vi skal flytte fra bygda,å vil det ikke selv pga barna,,så da må jeg bo her i hans hus.. skal også få orden på hvordan samværet skal bli framover,nå har han 3 åringen 40% og 1 åringen vanlig samvær,men jeg vil ha vanlig samvær på alle,da søsknene allerede begynner å bli splittet. han vil ha 50-50,aldri mener jeg!!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 sånne saker er alltid vanskelige.. hører om flere her som er på familievern kontor (tror det er det d heter) og det er litt lettere å få frem en avtale med en nøytral forhandler tilstedet! og jeg forstår at det kan være vanskelig å svelge stoltheten, og prøve å finne et kompromiss.. men han er tross alt faren, uansett hvor stor idiot han er, og det er da ikke så urimelig av han å ville ha 50% samvær? er selv skilsmisse barn, og foreldrene mine oppførste seg utrolig dårlig imange år, og satte oss opp mot hverandre osv, så dere burde finne frem til en avtale, uten for store konflikter. det er ikke vits i å gjøre det værre for ungene... uansett, håper det ordner seg for deg, og i værste fall, kan vell nav/sosial kontor hjelpe deg med bolig?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 er det bare jeg som ikke klarer å se hva barn skal med 50-50 når de er så små?? det er en perfekt ordning for foreldrene,men ikke barn. hva vil det gjøre med dem framover i tid? når de en dag skal bli omsorgs personer? dessuten vil far ha den ordningen for økonomiske grunner. de har også eldre søsken,å jeg vil ikke splitte de! 50-50 er greit når babyen har fylt fire år:)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 ang bolig,så har jeg tett kontakt med kommunen/sosial kontor å de er fullstendig klar over min situasjon.men når det ikke finnes tilbud her så er det lite de kan gjøre da. de vurderer faktisk å hjelpe meg medboliglån ved bygging av hus,men det er jo ikke gjort på en dag. jeg er sliten nå,ville bare nyte de 3 siste ukene av sv,men hans familie stresser sånn med å få meg ut.. som at det er jeg som er den store stygge ulven:( har aldri gjort han noe vondt,bestandig stilt opp for han,men jeg var for naiv.. og han er av den typen som aldri får nok,eller er takknemlig for noe,kort sagt en drittsekk!!
storkenerpåvei. Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 gud av meien..hva for en fam og fyr er dette da??nei..get a grip,og flå mannen for hva du kann sier jeg.dette går bare ikke ann!!!har du advokat??
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 ja,har skaffet meg en super advokat:) er vist en av de beste i norge innen disse sakene. jeg trodde de var en av de bedre menneske jeg(familien),men etter han stakk har de snudd tvert om..stakkar sønn og bror mentalitet vettu.. skjønner ingenting jeg,har bestandig hatt et supert forhold (7 år) kjent de siden jeg var 15.. så jeg blir så frustrert. kan bare ikke skjønne hva jeg har gjort galt. har aldri vært utro,holdt meg hjemme med barna istedefor å feste,men det ble vel for kjedelig for han. vet han snakker mye dritt om meg for å vinne status hos familien sin,men de må da ha gangsyn?? jaja,jeg skal kjempe med alt jeg har for en rettferdig løsning som gagner våre barn:)) pussig,for han har knapt tatt i dem de tre årene etter vår første kom,men nå skal han liksom leke super dad,blir så latterlig for jeg vet det er hans mor (på snart 60) som har de mest når de skal være hos far..
storkenerpåvei. Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 stakkars deg.har du familie eller gode venner rundt deg? flå mannen for hva du kan sier jeg!!!..
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 ja,heldigvis:)) "hele" bygda er også støttende å prøver å gjøre sitt beste for å hjelpe meg,jeg er så takknemlig og rørt over omtanken deres:)) han sitter igjen som en dritt,men det er jo det han er da så.. takk for at du orker å svare meg:))
storkenerpåvei. Skrevet 7. september 2007 #9 Skrevet 7. september 2007 skulle gjerne ha svart deg lengre..men er super trøtt nå.. håper du klarer deg fint og får en god natt:) han fyrer din høres ut som en umoden stor dritt!!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #10 Skrevet 7. september 2007 hehe,sov godt du! jeg klarer meg bra:)) er jo egentlig kvitt en stor dritt,så livet kan kun bli bedre:) natta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå