Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Jeg har; xtra klær handduk bleier våtservietter (pokker det var tomt, må ut å kjøpe) smokk (selv om lillegutt ikke bruker smokk) helsekortet gulpeklut vannflaska mi
LegallyBlond Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Bleier engangs undelag fra libero våtservietter liberokluter helsekortet gulpekluter ekstra smokker ekstra gulpeklut ekstra sett med klær
Gjest Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 klær våte kluter til stell våtservietter til søl vannflaske rosebud krem frukt/knekkebrød bleier
lengter daler ned i skjul... Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 bleier våtservietter extra klær gulpekluter helsekortet smokk stellematte
Alba44 Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 bleier våtservietter skift gaskluter min. 2 smokker flasker ferdig NAN helseteppe stellematte antibac stellesalve
Gull nr.5 Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 bleier et ekstra sett med tøy våtservietter et teppe mappe fra helsestasjonen
Anne-B. Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 Takk for at du minna meg på å kjøpe stelleveske!
Diva Muffin Skrevet 7. september 2007 #9 Skrevet 7. september 2007 en body, helseteppe, 3-4 bleier, morsmelkpulverdispenser, fruktbeger og skje, helsekort, våtservietter, brødposer til våte klær, kulepenn, ca 46 kvitteringer, papirlommetørkler.. tror jeg.
Gjest Skrevet 7. september 2007 #10 Skrevet 7. september 2007 Ekstra klær Smekke Klut Våtservietter Smokk Stellesalve Bleier 2 Skjeer
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 7. september 2007 #11 Skrevet 7. september 2007 bleier våtservietter mesoft kompresser et skift til gutten en ekstra genser til meg (hvis jeg lekker gjennom innleggene) helseteppe ammeinnlegg brødposer (til brukte bleier og ammeinnlegg) ekstra smokk ekstra smekke liten prøveflaske med babyolje liten tube med zinksalve. stelleunderlag
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 7. september 2007 #12 Skrevet 7. september 2007 glemte.. vaskeklut og gulpekluter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå