LizzyG Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Jeg har en sånn mann. Samboeren min lider av at han er for snill, og si alltid ja hvis andre trenger hjelp til ting, men han får aldri gjort ting når det gjelder hans eget. Som eksempel så for 1 år siden så ble to av lysene vi har under kjøkkenskapene ødelagt. Jeg spurte pent om kan kunne skru de ned å gå til butikken å klage på de siden de da kun var ca 6 mnd gamle. Ja det skulle han gjøre neste uke fikk jeg beskjed om. Jeg ventet og venter, spurte og spurte og enden på visa ble at JEG skrudde de ned for noen dager siden og nå ligger de oppå en liten kiste vi har i stua slik at han skal ta de med seg til elektrikkeren. Please si at jeg ikke er den eneste med en sånn mann.
Adalis Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 JAAAA!!!!!!!!! Og det er ekstremt irriterende... Men han min glemmer han da, er ikke bare det at han sier ja til alle, men hangjør det i den tro at det ikke er noe som venter han hjemme......
Gjest Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Tror veldig mange menn er slik fordi de ofte trenger mye skryt og oppmuntring når de gjør noe, og det får de lettere hos takknemmlige naboer og sjefer. Min hjelper alt og alle, og veldig mye av det han skal fikse hjemme utsettes fordi kompiser trenger hjelp til datamaskiner osv. Han er snill, men jammen er de litt dumme...
Yrha Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Jepp!! Han er utrooolig snill og hjelpsom med andre. Og når jeg 'klager' på at han ikke gjør så mye hjemme, sier han at han hjelper kompiser sånn at de kan komme og hjelpe oss med oppussing når vi trenger det. Men kompisene er jo gørr-late, det er jo ofte de lateste som ber om masse hjelp
Kamomille Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 jep! Gjør ALT for svigermor (for der skal ting skje med en gang hun bestemmer seg for noe), men her står flere rom uten lister og vi mangler lys på gang og på barnerom....... BLÆ.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå